joi, 1 martie 2012

Hai primavara, hai hai

Tic, tac, tic, tac. La noi e primavara de exact o ora si 44 de minutele. La voi de exact 3 ore si 44 de minutele. Pardon, 45 acum.

Abia astept sa-mi aduc camasutele de matasica, danteluta, bluzitele subtirele, trench-ul matasos si subtire, pantofiorii, balerinasii si sa scap de toate pulovaroaiele astea groase si urate.

Nu-mi place iarna, cu toate ca-s nascuta pe 28 decembrie. Imi place zapada dar doar de Craciun si de ziua mea. Dup-aia mi se pare ca nu mai are niciun rost real, in afara de a ne provoca nervisori.

Aici e frumos afara de cateva zile, deci am iesit din palton si fularele si parca parca ma machiez mai colorat si zambesc mai frumos cand ma duc prin parculet la scoala. Zambilele, ghioceii, narcisele sunt in floare in micul parculet prin care trecem de dimi, iar pe biroul meu sta frumos o narcisa care s-a desfacut.

1.49. Primavara de o ora si 49 de minutele. 50 acum, of ce sincron prost am!

Sa va vad zambind. Unu, doi, trei si ....primavara! Sa aveti toti cea mai frumoasa primavara, dar sa fie oribila pe langa cea de anul viitor! Sa ne fie bine si sa fim fericiti, oameni. Si mai presus de toate: s-apreciem ce avem, oricat de departe ar fi.

10 comentarii:

Paula spunea...

Un 1 martie fericit şi o primăvară minunată! Să ai cea mai frumoasă primăvară şi de neuitat. Şi că bine zici, următoare să fie şi mai de neuitat.

Dinu Cristian spunea...

Hai primavara....stiu ca poti...te asteptam cu toti!

Ela spunea...

La multi ani!
Multumim pentru urari!

Iti doresc o primavara cu realizari,mai putini oameni aiurea si mai multe clipe linistite!

Cristina Cioba spunea...

@paula-la fel iubito!

Cristina Cioba spunea...

@dinu cristian-vine vineee primavaraaaaaa!!!:)

Cristina Cioba spunea...

@ela-merci din suflet draguta mea, la fel iti doresc si eu din suflet!

Felicia spunea...

si eu m-am saturat de iarna.... vreau sa vina primvara! Sa ai o primvara frumoasa :)

Alin spunea...

Sincer... primavara asta sper sa fie cea mai minunata de pana acum... avand in vedere anumite date calendaristice pe care le astept cu nerabdare... in rest.. Nnge! Si chiar apreciez multe... chiar daca sunt la multi kilometriiiii destui de i? destui!

Dandelion spunea...

se mai aude ceva de la ea? mai vine?

Paraschiv Mihai spunea...

A venit deja! Gata...