vineri, 22 iunie 2012

Despre dragul meu rontzi.ro

Atentie- acesta era un post programat pentru data de 28 iunie, insa m-am decis sa-l public ACUM, nu mai am rabdare! Niciodata nu postez de 2 ori in aceeasi zi, dar acum cred ca este cazul sa trag un semnal de alarma, asa cum pot eu...


Cu totii il stim pe Mircea Badea, om pe care eu il admir, insa altii il huiduie si de ce, oare? Pentru ca are curajul sa zica pe fata si sa fie sincer. Adevarul doare.  Insa astazi vom vorbi despre Naty Badea, sora lui si minunata ei fiica Ana, denumita si Rontzi/Rontzilul.


Naty are un blog pe care scrie constant aventurile micutei. Un blog caruia nu ai nimic sa-i reprosezi, gasesti ce doreste sufletelul tau pe el. In primul rind un scris curat, corect gramatical, idei bine repartizate pe paragrafe astfel incit sa poti citi lejer si cursiv. Umor subtil, fara pic de nesimtire sau rautate, lectii de viata, sfaturi pertinente si asa mai departe. Ca sa va zic de la inceput, blogul il gasiti AICI si chiar va rog s-aruncati o privire la Naty. Este o mama moderna, o mama cu capul pe umeri care a crescut o minunatie de copil care devine din ce in ce mai inteligent si cu bun simt, ceea ce as putea spune cu mahnire ca lipseste cu desavarsire multor...progenituri. Un copil atit de bine educat nu gasesti la toate colturile, din pacate. Acum ca v-am descris cine sunt fetele si cit de simpatice sunt si v-am poftit si pe la ele, am sa deschid subiectul pe care mi l-am propus.


AICI  gasiti o povestire scrisa cu tristete, mahnire si o oarecare confuzie in ton. Blogul acesta a fost de mai multe ori "sabotat" pina la punctul in care serverul a fost aproape de a nu mai putea fi recuperat. Blogul acesta primeste comentarii urite, pline de ura, la adresa cui? La adresa UNUI COPIL, mai fratilor, oameni bolnavi la cap si indobitociti ce sunteti. Comentariile urate si bineinteles anonime nu sunt un secret pentru mine. Da'eu sunt ditamai capra, am 20 de ani acusi, le dau spam si le ignor si sa fiti sanatosi. Plus de asta de multe ori aleg subiecte controversate, care stirnesc damele frustrate sau masculii analfabeti. Dar un copil, mai, nenorocitilor? De ce ai distruge blogul unde sunt relatate aventurile si povestioarele scrise de o mamica? Cu ce va jigneste/raneste/deranjeaza/ataca?


Nu pot sa nu ma intreb: Ce dracu e cu lumea in care traim? Ce fel de minti bolnave ne-nconjoara? Ce e cu ura si cu inversunarea asta? Un blog minunat este aproape de a se inchide. Eu de atitea ori am fost pe punctul de a-mi inchide blogul din cauza unor prosti analfabeti. Pana unde poate sa mai mearga o asemenea atitudine?


Partea numarul doi a povestii: O oarecare doamna, nu-i voi da numele aici, spune asa:
“Refuz   sa dau bani sa citesc bloguri. Sincer cred ca asta ar fi o premiera.
Ba nu, cred ca mai e revista Spy care cere baniCum   tu ai fost o intretinuta de parinti si frate toata viata ta, cere-le bani si   pentru mica ta placere.
Cartea las-o balta. Toata lumea care scriea un blog e si scriitor. Nu esti   singura femeie care trebuie sa-si educe odrasla. Cum nimeni care a slabit 30   de kg nu e mare expert in fitness. Toata familia Badea e innebunita sa fie   bagata in seama. Ciudat clan!

Sau   cere-i lui Badea ca are destui pentru pariuri:)"


De cind om fi devenit noi toti judecatori supremi a vietilor altora? De cind ne intereseaza atat de mult pe noi sa lansam acuzatii fara dovezi? Doamna X nu prea le are nici cu gramatica, asa ca draga doamna (presupun ca va considerati o doamna), va rog frumos sa puneti mana pe o carte de gramatica si apoi sa reveniti cu astfel de comentarii. 


M-am scarbit, m-am uimit si trebuie sa va intreb... mai presus de toate...cum ne aparam??!

3 comentarii:

Pumpkin Pie spunea...

Citesc şi eu Rontzi.ro şi sunt foarte indignată de ce se petrece. Aş fi dispusă să plătesc ca să citesc, mai ales că ştiu că restul de bani va fi donat unor suflete.
Oamenii sunt răi, proşti şi au sufletele îmbibate de ură; ăsta este motivul pentru care unele persoane au ajuns să atace un copil, fără să-şi dea seama cât de idioţi pot fi.
Mă uit la Mircea Badea şi-l îndrăgesc tare mult, de la el am aflat despre site-ul lui Rontzi şi al mămicii ei şi am citit mereu cu mare interes, pentru că este un loc în care pot vedea şi alte lucruri faţă de cele cu care sunt obişnuită şi cu care mă confrunt în fiecare zi, adică prostie şi nesimţire crasă.
Îmi pare rău pentru ce se întâmplă şi sper ca situaţia să fie remediată în curând, dar nu prin închiderea blogului. Ar fi păcat.

Ramo spunea...

Iubesc, urmăresc, admir, și respect familia Badea. Sunt cititoare constantă a blogurilor acestei familii și m-am întristat, mai mult ca oricând, de această dată. Fraților, o luăm razna, ce-i cu atât de multă răutate in jurul nostru?
Sunt dispusă să plătesc pentru a menține acest blog, dar vorba Cristinei : „cum ne apărăm ?”

Ramo spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.