luni, 27 decembrie 2010

Cum a fost zilele astea..

 Zilele astea au fost liniştite, pline de zâmbete, ieşiri in club şi la suc, colindat, atmosferă de Sărbători. Am primit mesaje de la oameni de la care nu mă aşteptam să primesc, oameni pe care îi iubesc cu toate că am pierdut legătura.

 Sunt seri în care adorm gândindu-mă la chestii optimiste, cu televizorul deschis şi dorm ca un bebeluş. Sunt alte seri când mâ învârt în pat şi mă gândesc la prostii. It s all about the mood. Câteodată mă simt goală pe interior, dar asta compensează când sunt atât de plină de prietenele şi prietenii mei şi de iubirea pe care o primesc, încât aş putea încărca spiritual un sat întreg din India.

Mi-am propus ca până la finele acestui an să termin cele 3 cărţi pe care le-am început (Marin Preda- Viaţa ca o pradă, John Steinbeck-Of man and mice şi Elizabeth Gilbert- Mănâncă, roagă-te, iubeşte) ca apoi să pot citi o listă pe care mi-am propus-o pe anul 2011. Sunt plină de planuri pe care am de gând să le împlinesc cu brio.

 M-am schimbat atât de mult şi toate sunt atât de bune acum, încât mă uit în oglindă şi rânjesc veselă.

 Voi cum v-aţi petrecut zilele de Crăciun?

Un comentariu:

PrafDeStele spunea...

sa mi zici si mie cum e "oameni si soareci", imi doresc sa o citesc de ceva vreme.