sâmbătă, 17 aprilie 2010

Bine ai venit, primăvară!

Azi a fost un soare şi o frumuseţe a naturii...Am şi poze. Doar cu mine, cu al meu iubiţel domnul R nu am, pentru că el  îşi spăla maşina.
  Scuzaţi calitatea, telefon, camera o uitasem acasă, deşi intenţionasem să o iau. Am şi nişte poze cu purcica neagra aka labradorul de curte al domnului meu, dar am ieşit oribil şi purcica nu-i fotogenică. Vă las în schimb o piesa care mă obsedează, e superbă. Vă las varianta live, tipa are o voce de milioane.


 

3 comentarii:

criss spunea...

Buna, foarte frumoase pozele tale.Merci de vizita si scuze de intarziere pentru schimbul de link. Nu am fost in Bucuresti. O Duminica frumoasa. Criss.

Blindius spunea...

E ok piesa,dar o prefer cu Jay-Z.

Anonim spunea...

whoaaa..ce dragutza esti:D:D:D
cat despre mel..chiar ca e superba..:X