vineri, 9 septembrie 2011

Hai sa va intreb si pe voi...sa nu zic ca-s dilie!

Deci pe 16 plec din tara, si nu pot sa zici ca-s prea suparata ca ma asteapta a whole new world, where no one knows me and I can start over. Dar despre bucuria mea vorbim in alt post!

 Va intreb asa: 

1. Sa continui cu blogul si de acolo?

a.) Da
b.)Nu

2. Cand plec blogul se va numi:

a.) Domnisoara S in Scotia
b.) Aventurile domnisoarei S in Scotia
c.) Miss Sunshine: blog de Scotia
d.) Aventurile unei raze de soare emigrante
e.) Miss S and Aberdeen City.


Trebuie doar sa-mi lasati un comment cu litera al carui nume va incanta auzul si ochisorii cel mai tare.Abia astept sa fac un header pentru denumirea noua a blog-ului. Va reamintesc ca puteti commenta si pe varianta "Anonim", deci nu este nevoie sa aveti un cont google pentru a lasa comentarii.

 In rest, bine sanatoasa, obosita, fara chef, trebuie sa ma apuc de curatenie, bagaje, sa selectez, sa triez, sa sortez. Daca aveti vreun obiect fara de care NU plecati nici in ruptul capului intr-o calatorie (chiar si vacanta), sau daca v-ati mutat in alta tara, va rog sa-l mentionati. S-ar putea sa-mi fie de cel mai mare folos.

 PS-Am facut sus, pe header, o pagina si pentru link exchange. Sper sa va fie de folos:)

57 de comentarii:

Crisu spunea...

1-a
2-d

Mihaela spunea...

1. a
2. Imi plac c si e. :)

Anamaria spunea...

daa continua sa scrii :)
imi plac mai mult ultimele 2 titluri
bye :)

Anonim spunea...

1 a.)DA!
2 c.)Miss Sunshine: blog de Scotia

Oana spunea...

Varianta D :). Suna happy si optimist, zic eu.
Sa stii ca si eu iti citesc blogul, nu fac link exchange, dar periodic adaug noi bloguri in blogroll.
Sa ai o zi superba!

Peter spunea...

1.a, 2.c.
ata de cusut si ac; termos; foarfece; dop de pluta; ochelari de soare; sosete groase; manusi groase; vitamina C; aparat foto; ruj protector contra vantului si frigului; lanterna plus baterii; laptop sau notebook plus acumulatorul aferent; mici cadouri specifice zonei de aici pt eventuale atentii pentru cei de acolo; rucsac pt eventuale escursii, plus accesorii necesare in excursie etc. etc plus de umblat pe net si asimilat in mare: istoria scotiei si aberdeen-ului, obiceiuri locale (pt integrare comportamentala de curtoazie in peisaj), cateva elemente din limba celtica-scotiana (orientativ: http://www.omniglot.com/writing/gaelic.htm, http://scotgaelic.tripod.com/phrases.html, http://www.lexilogos.com/english/gaelic_scottish_dictionary.htm, http://en.wikiquote.org/wiki/Scottish_Gaelic_proverbs)

morphine spunea...

1.a
2. nu vad de ce trebuie sa stie lumea ca esti in scotia..i mean, dupa un timp vei scrie la feel despre oameni, nu conteaza ca-s din scotia sau egipt.
parerea mea.
nah, drum bun, sa ne arati poze!

Paula spunea...

1. a
2. îmi plac b şi e.

Căt despre plecare, ce pot să zic? Bonne chance! Să ne auzim cu bine de oriunde.

Miss I. spunea...

Da, normal că vreau să continui cu blogul!
Cât despre nume, eu sunt nehotărâtă de fel, nu mă pot decide între d şi e :D

Anonim spunea...

varianta D :)

yoana spunea...

1 a; 2 d...mult noroc si pupici

Blonde Kitten spunea...

Vreau sa continui cu blogul insa nu stiu ce sa zic despre nume. E putin cam mult sa specifici si Scotia, sa nu se interpreteze ca vrei sa "te dai mare" ca pleci la studii acolo iar altii care nu au posibilitati raman aici. Ca si eu mi-as fi pus ceva cu Anglia si Blonde kitten but...:D Daca vrei sa scrii despre oras, mi-ar placea varianta e), desi si varianta d) e frumoasa. Succes acolo! Eu plec pe 17, iti doresc succes si sper sa te acomodezi repede <3 Pup! :*

Gya spunea...

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaa, normal!
Ador cum suna Miss S and Aberdeen City. :x

Andra Dan spunea...

Si mie imi place Miss Sunshine: blog de scotia
si poti sa adaugi si un subtitlu...
gen...
Miss Sunshine - Blog de Scotia
sau cum am ajuns eu sa.. [fill fin the blanks]

sunshine spunea...

1.a)
2.e)
:X

Tiida spunea...

1.a
2.b si d

Good luck and have fun! :)

Nikky spunea...

1-a
2-b,d,e sorry dar toate sunt super. :-D

Sabina spunea...

1 - a
2 - b
O sa-ti lipseasca multe lucruri... Selectia e cam grea (stai sa vezi cat costa bagajele la cala)...

Dia spunea...

1 a)
2 e)

deuta_01 spunea...

1-a
2-d

Anonim spunea...

1)a
2)nici eu nu inteleg de ce trebuie sa schimbi numele blogului si sa specifici ca esti in Scotia:))adica, tot tu vei fi indiferent in ce colt al lumii te ai afla

Mihaela Pojogu spunea...

1-a
2-d/e

sotul meu a plecat in scotia, urmez si eu, daca ai nevoie de o lista scrie-mi ! pup !

Nanah spunea...

Ti-am descoperit blogul doar de putina vreme asa ca:
1) a (DA)
2) e
Un week-end fain sa ai si succes in noua viata ce te asteapta acolo.

cara's beauty toys spunea...

1. a
2. e

Anonim spunea...

Continua sa scri, dar faza cu Scotia n-are nici o relevanta...ce faci cand te intorci, schimbi iar numele?

Cristina Cioba spunea...

@crisu-mersi din suflet:)

Cristina Cioba spunea...

@mihaela-mersi din suflet, pun cate un vot la c si cate unul la e:)

Cristina Cioba spunea...

@anamaria-mersi mult:*

Cristina Cioba spunea...

@anonim-multzam:*

Cristina Cioba spunea...

@oana-ok, imi pare rau atunci, nu stiam k nu faci link exch:*

mersi pt raspuns!

Cristina Cioba spunea...

@peter-mersi mult, cateva mi s-au parut chiar de luat si nu m-as fi gandit la ele!!:*

Cristina Cioba spunea...

@morphine-pt ca ptr mine e o mare schimbare...:)

Cristina Cioba spunea...

@morphine-ah, da, si -n ideea ca multi vor sa emigreze si cu siguranta vor avea nevoie de sfaturi.si daca vor scrie "emigrant"sau "scotia"vor da de mine:) in niciun caz ca sa ma laud

Cristina Cioba spunea...

@paula-mersi mult de tot:D

Cristina Cioba spunea...

@miss i-mersi draguta mea!voi pune un vot si la d si la e:)

Cristina Cioba spunea...

@anonim-multzu!:*

Cristina Cioba spunea...

@yoana-mersi mult mult de tot, sa fie!pupici!

Cristina Cioba spunea...

@blonde kitten-anglia?:D:D ce faci acolo?eu pe 16 plec...si pune-ti linistita, chiar iti pasa ce zic altii?!

Cristina Cioba spunea...

@gya-mersi mult si bine ai venit la mine pe blog!!:*

Cristina Cioba spunea...

@danube d-mersi din suflet, e geniala ideea cu subtitlul, voi lua in calcul!pupici multi

Cristina Cioba spunea...

@sunshine-msi mult;:)

Cristina Cioba spunea...

@tiida-ms din sufleT:)

Cristina Cioba spunea...

@nikky-thanks love bird:D:D:D

Cristina Cioba spunea...

@chibit-mersi si tie!am platit deja 2 extra bagaje..m-a uscat la portofel:)) deci stiu despre ce vb:))

Cristina Cioba spunea...

@dia-mersic:*:*

Cristina Cioba spunea...

@deuta-bine ai venit la mine pe blog, mersi pt raspuns!:*

Cristina Cioba spunea...

@anonim-mersi..am explicat mai sus dc doresc asta!:)

Cristina Cioba spunea...

@mihaela-ti-as fi extrem extrem extrem de recunoscatoare!iti trimit un mail si-mi dai pe mail!unde in scotia???:*

Cristina Cioba spunea...

#nanah-bine ai venit la mine pe blog si mersi mult mult de tot:)pupici

Cristina Cioba spunea...

@anonim-studiile mele tin 4 ani...deci nu vreau sa ma gandesc dsaca peste 4 ani schimb numele..poate nici nu ma mai intorc:))

ella spunea...

A si A !!!
Si multe imbratisari!!

Cristina Cioba spunea...

@ella-mersi mult:)

Felicia spunea...

Nu stiu daca ai hotarat deja , dar eu aleg 1.-a) si 2.-d).

Te pup si mult succes in noua ta aventura! :)

Federova spunea...

1.a, 1. a desi parca suna mai bine "Domnisoara S from Scotia". E cu dublu inteles.

Anonim spunea...

1.DA
2. e

morphine spunea...

btw,esti o norocoasa&brave, eu n-as avea curajul sa plec in alta tara

Nopţi de mai spunea...

Hey, nu ne stim deloc, dar iti citesc blog-ul uneori:).Nu stiu daca ai hotarat deja daca vei scrie sau nu si care va fi noul nume al blog-ului, dar eu te incurajez sa scrii pentru ca esti minunata! sincer! (rasp la prima intrebare) iar pentru numele blog-ului optez pt varianta b si varianta e! Mult succes acolo unde mergi si sa-ti ajute Dumnezeu! pupici