luni, 22 noiembrie 2010

Sondaj

Conform sondajului pe care-l făcusem în legătură cu ce vreţi voi să vedeţi la mine pe blog:

Au fost per total 50 de voturi. 

Postări acide şi haioase gen "Ce să nu le spui femeilor?"- 15 voturi
Întâmplări haioase fericite sau mai puţin- 10 voturi
Miştouri şi bârfe despre unii şi alţii- 2 voturi (ori am eu cititori mişto şi cu bun simţ-cum sunt mulţi dintre ei, ori s-a tâmpit românu şi nu-i mai place bârfa)
Postări gen jurnal- 10 voturi (ce să înţeleg din asta, că am o viaţă interesantă, sau că o scriu interesant?)
Review-uri la produse cosmetice, cărţi, filme- 5 voturi
Citate, trailere, muzică bună- 7 voturi

Mulţumesc pentru voturi- şi am să încerc- pe cât se poate, să acţionez în consecinţă. 

Un comentariu:

INTJ spunea...

"ce să înţeleg din asta, că am o viaţă interesantă, sau că o scriu interesant?" ... (imho) ambele. :)