sâmbătă, 28 mai 2011

Dear mate, I will miss you!

Totul a început joi... Banchetul. Am crescut, am terminat 12 clase, am fost fericită, am zâmbit, am iubit, am plâns, am făcut o dramă sau din contră, am luat totul la mișto. 


 Pentru cei ce mi-au fost prieteni și m-au iubit necondiționat....





Pentru cei ce sar garduri ce nu se văd în poze....


Pentru cei care știu cum să trăiască...


...și să lege prietenii pe viață....


Pentru cei curajoși și răbdători...


și cei mândri....



Și liberi....

și cei care ne-au crescut într-un fel sau altul...


 cei care au râs, au plâns dar tot au fost cei mai buni...la CEVA...orice....


cei silitori...


cei cu zâmbetul în suflet...




Apoi, după banchet și două ore dormite, am plecat la București la (bine)cunoscutul festival de teatru, poezie și foto, Licart. 

Pentru că uneori trebuie să renunți să faci ceea ce vrei, ca să faci ceea ce TREBUIE....


pentru cei care deși picau de la oboseală zâmbeau...


cei ce-au dat tot din ei...
cei tineri și naivi...


cei care sunt dezordonați înainte de-a intra pe scenă...

Pentru cei care știu să facă poze....

S-a terminat și Bucureștiul. O experiență extraordinară, Victor Rebengiuc în juriu, duminică o să aflu dacă am câștigat sau nu. Dar eu cred că da. Am fost buni, am dat tot ce-am putut. Pentru ultima oară pe scenă... O să-mi fie dor.....Și după ce-am ajuns la 4 din București și am fost în picioare la ora 8...
Ultima zi de școală...

Pentru cei ce-au luat premii...



Și pentru cei ce sunt mândri de ei...

Și finalul.... un final frumos, dar pe care nimeni nu și l-ar fi dorit...


Și ca și cum n-ar fi fost de ajuns, acum plec în club. Sunt o divă, haipa!!!



poza bonus: eram fericită, așa cum sunt de fiecare dată când urc pe scenă....


Mulțumesc Doamne, pentru oamenii care i-ai pus lângă mine! 

20 de comentarii:

Sabina spunea...

:* The show must go on, numai cate te asteapta! Ce cliseu: s-a terminat o etapa :D

Felicia spunea...

Si ai castigat?


Oricum felicitari pentru tot ce ai facut pana acum, mult curaj pentru ceea ce nu ai facut si vrei sa faci, si intelepciunea de-a vedea in orice si oricine o raza de lumina!

Te pup si bafta la bac! :*

Madlen spunea...

ce frumos scrii.Si eu am terminat liceul si e trist.In cateva ore am banchetul si sunt asa agitata:X...pupici si bafta la Bac.

Lillee spunea...

Punct si de la capat. Incepe o alta etapa, care va fi si mai frumoasa. Exact asa cum esti tu. :)

crisu spunea...

nice...la Bucuresti imi imaginez ca a fost super..eu am fost la Festivalul de la Ploiesti:d sper ca ati castigat:D
Si...succes la Bacalaureat..
ah..o sa fiti si la Sinaia la festival?:D

G.W. spunea...

felictari pentru tot ce ai realizat...:)
P.s. Ai un zambet absolut fermecator :)

Dara spunea...

Foarte frumos! Poze superbe, amintiri minunate! Succes pe viitor in tot ce ti-ai propus! :*

Cristina Cioba spunea...

@chibit-cliseu, dar asa e!:)

Cristina Cioba spunea...

@felicia-da, am luat premiul cel mare!

multumesc din suflet, sa fie!!!:*

Cristina Cioba spunea...

@madlen-multumesc din suflet!!cum fu la banchet?:P ce rochita avusi?

Cristina Cioba spunea...

@lilee-ma faci sa rosesc aici:"> merci mult!!!:*

Cristina Cioba spunea...

@crisu-am castigat!nup...vine bac-ul...am fost ultima oara pe scena....

si tu esti la teatru?

Cristina Cioba spunea...

@g.w-merci din suflet!!:D

ti pup!

Cristina Cioba spunea...

@dara-saru mana, esti o scumpa!:*

INTJ spunea...

frumoase amintiri ... :)

Ancuta spunea...

E ultima oara pe scena? Sa inteleg ca ai fost acceptata in Scotia. Poti sa faci un post despre astaaaa? chiar sunt curioasa.detalii detalii
BTW, hello :))

Cristina Cioba spunea...

@intj-da, superbe....

Cristina Cioba spunea...

@buna ancuta, bine ai venit la mine pe blog! da, am fost acceptata in Scotia...si am ales asta, desi marele meu vis a fost teatrul. poate nu a fost sa fie, ce-i drept...:)

sigur ca o sa scriu, promit ca in decursul acestei saptamani:)

Ancuta spunea...

Foarte misto, cunosc pe cineva la University of the West of Scotland. si am auzit ca e foarte bine. ce facultate/profil ti-ai ales? :D

Bine te-am gasit!

Cristina Cioba spunea...

@ancuta-law and management:) si art si design, inca n-am decis:) apropos, eu sunt la univ of aberdeen:P dar ma bucur ca romanii din scotia sunt fericiti:D

te pup!