vineri, 6 aprilie 2012

Mai mult pacatos, decat show

Ma uitam prin nu-stiu-ce-intamplare, la "Un show pacatos", aseara. Ei, si era un concurs de miss (Habar n-am ce miss si nu stiu detalii). Pe langa asta am mai observat si ca frumoasa de Bianca Dragusanu (ptii, piei satano) nu mai era pe scaunul vesnica de asistenta, ci era una de vreo o mie de ori mai urata (da, se poate!) si...proasta!

E, si era si-un juriu select. Viorel Lis, nu stiu cine, si Cruduta, alta inteligenta fenomenala. Si veneau fetele in "rochie de seara" (am pus ghilimele pentru ca erau niste carrrrpeee, fuiii!!!). E, si se fataiau ele pe acolo (la corp cam toate aratau bine, da'erau din seria "Esti frumoasa, da'te strica fatza") si dupa ce se fataiau li se punea cate-o intrebare de cultura generala.

E, aci incepu distractia. Fetele alea nu au stiut sa raspunda la: "Care e capitala Indiei?", "Care este cea mai dura substanta naturala?", "Cand s-a nascut Mihai Eminescu?", "Care sunt cele 4 tari care formeaza Marea Britanie?", "Cand s-a proclamat independenta de stat a Romaniei?"

Si va intreb eu: Cam cat de proasta si dobitoaca sa fii??????Caaaat???? Ca eu una, am ramas socata "forevar" 


PS: Sa nu va inchipuiti ca cei din juriu stiau raspunsurile. Habar n-aveau. Apropos, fetelor, n-are nicio importanta ca arati bine (sau asa crezi tu!), daca esti proasta muci. Toate modele de talie internationala au cultura generala. Pam pam. Proastelor.

PS2: Poti sa traiesti fiind asa prost?!?! Daca da..cuuuummmm????

9 comentarii:

Pumpkin Pie spunea...

Ele sunt dovada vie a faptului că omul poate trăi fără creier. :)
Eu nu am nimic cu oamenii proşti, dar am ceva cu cei care cad în penibil încercând să demonstreze contrariul.
Iar băieţilor care cred că să fii frumoasă este suficient, le doresc una şi proastă, şi urâtă. :))

Puck spunea...

ha, am scris și eu despre Frumoasa Moldovei, văd că le aveți și voi...nu degeaba suntem frați...dacă frați, ap frați la toate

Anonim spunea...

Satula sunt de astfel de fenomene...Au o privire din aia de parca trece prin tine, privire din aia de parca creierul lor nu ar capta nici cea mai mica urma de informatie ce se propaga in jurul lor.

Cristina Cioba spunea...

@pumpkin-si eu la fel! si daca se poate, sa fie si grasa! rau!

Cristina Cioba spunea...

@puck-despre moldovence se stie ca-s frumoase:) dar asta nu le face si inteligente, mai ales pe miss nimeni astea...

Cristina Cioba spunea...

@bittermili-sunt atat de proaste ca imi vine mie sa plang..si ma enerveaza la culmeeee!!!

ps-bine ai venit!!:)

Mi spunea...

Între noi fie vorba, nici cu cei care au formulat întrebările nu mi-e rușine, ținând cont că Marea Britanie e formată din trei țări. A, dacă vorbim de Regatul Unit, atunci da :P

Dar și eu mă întreb zilnic cum se poate trăi cu atâta lipsă de cultură, ca să nu zic că sunt proaste. Că sunt :))

Cristina Cioba spunea...

@mi-normal, tu crezi ca aia stiau vreun raspuns?!?!:)))) proaste cred ca e un cuvant care nu exprima nimic...as avea eu alte "complimente". noroc ca-s o doamna!:))

ps-bine ai venit!

Miss I. spunea...

Între noi fie vorba, nici cu cei care au formulat întrebările nu mi-e rușine, ținând cont că Marea Britanie e formată din trei țări. A, dacă vorbim de Regatul Unit, atunci da :P

Dar și eu mă întreb zilnic cum se poate trăi cu atâta lipsă de cultură, ca să nu zic că sunt proaste. Că sunt :))