joi, 14 februarie 2013

Valentine's

Inainte de toate tin sa-mi pastrez traditia de a scrie despre Valentine's in fiecare an, asa ca gasiti urmatoarele postari: 2010, 2011, 2012 (mama de cati ani blogaresc), asa cum sa-l las eu pe 2013 asa singur si lipsit de postarea penibila de Valentine's? NOT.

Nu, nu sunt inconjurata de inimioare, ursuleti penibili, cani cu numele meu si floricele care neaparat trebuie sa fie trandafiri (mmm, pe care-i urasc!!!!). Nu, "din pacate"nici nu ma plimb romantic in frigu'asta mizerabil. Ce sa fac, single& fabulous.

Nu?!?!? Pai cum nu?!?! Atunci ce naiba fac astazi, ce sens mai are viata mea?!? Eh, astazi m-am scos la sala, ca sa imi dau seama cu uimire ca am mai slabit 2 kilograme jumatate, aproape 3. Astazi mi s-au afisat examenele, pe care nu doar ca nu le-am picat, ci le-am luat cu note mari (ha, n-am picat niciun examen in viata asta si presupun ca o sa o tin in linie dreapta)

Nu, nu vreau sa-mi pierd vremea anul asta cu relatii cand ma pot focusa pe cariera mea si pe ce e important pentru mine si pentru viitorul meu.

Si da...abia astept comentariile frustratelor care sa-mi spuna cat de bine e sa ai un "ioobi" sau un "puisor" (wtf?!) langa tine. Abia astept si comentariile in care mi se va spune ca am scris asa, de-a naibii ce-s, ca de fapt sufar. Abia asteptttt.

PS: Single and fabulous, da? Asa ca iubiti-va voi, doar intr-o zi a anului si in celelalte injurati-va. Cel putin eu nu-s fabuloasa doar pe 14 februarie. 

4 comentarii:

iri spunea...

nu vreau sa contest being single and fabulous ca na, been there, done that si who knows? poate o sa se mai intample. dar sa nu ajungi sa crezi ca o relatie automat iti distrage atentia de la cariera. nu e obligatoriu sa fie asa :D

Cristina Cioba spunea...

@iri- eu inteleg ce spui, ba chiar iti si dau dreptate, insa am prea multe planuri anul asta (erasmus, slabit, examene cu note uriase, scoala de vara si multe multe altele) si o relatie nu neaparat ca iti distrage atentia, dar ceere timp si atentie pe care eu momentan pe focalizez in alte directii:D

Madi spunea...

intotdeauna o sa pot intelege ce inseamna sa fii single si sa fie awesome pentru ca am experimentat chestia asta destul cat sa pot fi de acord cu tine.

ce mi se pare un pic nepotrivit, este inversunarea catre aceasta zi in care lumea mai cumpara cate un ursulet, un rahatel, o cina in oras,un trandafir s.a numai pentru ca e valentine's day. si ce? un motiv in plus sa fim dragalasi uite-asa. si cine spune ca cei care fac toate acestea de valentine's day nu o fac si in alte zile ale anului si au nevoie neaparat de 14 februarie?

de cate ori ai cumparat un brad la mijlocul lui iulie si ti-ai strans familia pentru a va imparti cadouri? intelegi ce vreau sa spun?

imi place cum scrii, ceea ce scrii, dar cred ca ai fost un pic subiectiva acum. nu o sa spun ca esti frustrata sau arunci cu bolovani in cei care au pereche pentru ca tu nu ai, dar spun ca daca ai fi avut, poate ti-ar fi placut sa vina cu un rahatel rosu si cu o inimioara de valentine's day. ai fi fost a little bit happy, nu? :)

eu stiu ce pareri am avut despre asta si cand am avut pereche si cand nu am avut. anul acesta am avut si mi-ar placea sa o am pe aceeasi si la anul, dar u never know:D. important e ca mi-a adus un zambet pe buze.

iaaar in legatura cu faptul ca nu iti doresti un prieten acum si am inteles motivele (cu toate ca am putea discuta despre asta si poate ti-as atinge un punct flexibil in care ai fi de acord cu mine), astept cu nerabdare sa scrii despre tine si prietenul tau si despre cat de bine te face sa te simti si alte bla bla-uri care sunt atat de faineeee. chiar astept. in rest, keep up with the good work, felicitari pentru examene si pentru toate realizarile tale! te pup

Cristina Cioba spunea...

madi- iti multumesc din suflet pentru comentariu, mi-a placut pertinenta acestuia. iti multumesc si pt complimente!

inteleg perfect ce spui tu, desigur, ai dreptate intr-o mare parte si sunt convinsa ca dac-ar aparea persoana potrivita as putea sa fac niste compromisuri. in momentul de fata, insa,continui sa gandesc asa, poate si datorita faptului ca mare parte din zi sunt pe drumuri, iar cand sunt acasa fie lucrez la ceva, fie ma relaxez (rar), deci timpul imi este dusman,

imi cer scuze pentru intarzierea raspunsului!

te imbratisez cu drag!