marți, 22 decembrie 2009

Agitatie



Am avut eu o tentativa de a ma muta pe wordpress, dar m'am cam razgandit repede.E o dimineata d'aia in care as lancezi asa, in pat, cu un pic de cafeluta cu lapte...dar...in mai putin de o ora trebuie sa'mi parasesc domiciliul si sa o sterg spre oras.E groaznic de frig si am enspe mii de probleme de rezolvat, si zau ca nu prea'mi arde.Din fericire, cadourile sunt cumparate, totul e aranjat, acum..poate sa vina Craciunul.Ce'i drept, mai am de ridicat vreo 2-3 colete, dar am banii deci e ok.


Toata lumea e agitata, supermarketurile sunt pline, in magazine se dau coate in stanga si'n dreapta..exemple?Da, sigur.Eram ieri intr'un magazin mare (nu dau nume), cu mami, si eram eu la cumparat de cadouri.Ajung jos, cumpar un set de parfum si 2 ingerasi mega draguti pentru brad, urcam sus, cumpar cadou pentru iub`si pentru tata, unde am dat de primul incident.O tipa la vreo...40, 40 si de ani, ca vanzatoare.Bun, alegem ce avem de ales, mama ii da cardul pentru a plati, si ii zice tipa "Baga pinul".Initial, ne'a bufnit rasu.Bun...ajung eu la concluzia ca ar trebui sa caut o bluzita ft draguta si pentru mine.Zis si facut.Pun mana pe o bluza, iar o individa, la vreo 50 de ani, asa imi ia bluza din mana si'mi spune ceva de gen "Sper ca nu te deranjeaza, as vrea sa o cumpar pentru fetita mea." Eram..nu stiu, socata si ii bajbai ceva de gen "Da, ma deranjeaza, tocmai o luasem sa o probez, dar vedeti ca mai sunt pe raft, identice".Imi raspunde tare indignata ca mai sunt, dar nu sunt pe negru, doar pe gri.I'am raspuns ca imi pare rau pentru ea si am intrat in cabina de proba.Ce e cu voi oameni buni?


Ideea e ca sunt ocupata, dar sunt fericita.Gata, trebuie sa plec:)
LATER EDIT:Am ajuns acasa, a fost o "calatorie "cu peripetii.Mergeam eu linistita pe strada, tocmai iesisem dintr'un magazin, si ma opreste un gagiu care ma intreaba daca am 2 minute libere.Nu am vrut sa fiu nepoliticoasa (nu stiu cum de), si i'am raspuns afirmativ.Imi intinde gagiu o invitatie, si ma intreaba daca nu as dori sa pozez pentru agentia lor.Ii raspund ca nu, acesta insista si ma intreaba daca totusi am incercat vreodata.Ii raspund ca nu, si ii promit ca o sa ma mai gandesc, ca sa scap de el, nu de alta.Bun...ma intreaba apoi daca nu vreau sa merg cu el la agentie, foarte aproape, 2 minute, ca sa'mi explice mai pe indelete.Ii raspund ca nu, acesta insista, ii spun merci, si dau sa plec, eram deja cu spatele si aud un "Pacat esti frumoasa".Ma intorc, ii zambesc, mai mult din politete si merg mai departe.Nu stiu cum de mi se intampla numai mie chestii de genul.

Niciun comentariu: