luni, 1 noiembrie 2010

Pick me. Choose ME. Love ME.


I lied. I’m not out of this relationship. I’m in.
I’m so in, it’s humiliating because here I am begging.
Ok here it is: Your choice, it’s simple: her or me.
And I’m sure she’s really great… But I love you.
In a really really big, pretend to like your taste in music, let your eat the last piece of cheese cake, hold a radio over my head outside your window!
Unfortunate way that makes me hate you, love you.
So pick me. Choose me. Love me.

 Meredith- Grey's anatomy

Love,  S

 

 

25 de comentarii:

Unknown spunea...

nu aşa zicea şi Meredith? eh, aşa zicea şi ea ;)

Cristina Cioba spunea...

@celine-as everybody knows. si cam ce vrei sa zici tu cu ";)"ala?

Unknown spunea...

no reason

INTJ spunea...

that's not love. sounds more like obsession to me.

Zuzele spunea...

Hm, i love grey's anatomy!!!!

Cristina Cioba spunea...

@intj- pasul de la iubire la obsesie e foarte mic, e o linie foarte fina
@zuzi- si euuuuu. e atat de frumos...

Andra Dan spunea...

Una din cele mai tari scene din serialul asta brilliant- am scris odata pe blog despre Grey's. Mie mi-a schimbat viata, din liceu de cand ma uit,si pana acum.

Andra Dan spunea...

INTJ-> tre sa te uiti la serial ca sa intelegi

Cristina Cioba spunea...

@danube- dap, e genial...8->

ColourMePretty spunea...

Cand citesc randurile astea mi se pare ca mana unui diavol proaspat epilat taie cu sete firele ratiunii si autocontrolului...nimic nu ma inspaimanta si doare mai tare pe lumea asta decat umilinta sau mila,sunt Fecioara,orgolioasa prin definitie. Niciodata nu as putea sa mai raman nici macar o secunda cu un om pe care il iubesc dar care incepe sa aiba dilema alegerii, sau chiar si numai a existentei sau intensitatii sentimentelor. As turba si retroactiv sa aud candva tarziu ca la un moment dat nu m-a mai iubit dar a continuat sa ramana in relatie. Iubesc pana imi rog moartea cand sufar, dar cand e vorba de asta prefer sa tai si rup tot, chiar daca urla totul in mine si stiu ca voi zace luni si ani de dor.
Primul lucru pe care il faceam cand ma desparteam de fostul iubit, desi era alegerea mea si nu era grav sa fac apoi primul pas, era sa-i sterg numarul si mesajele din telefon sa nu pot sa sun.Evident ca imi doream sa vina dupa mine, si culmea e ca functionau incapatanarea si orgoliul meu caci stia ca nici arsa pe rug nu mi-as calca pe ambitie.
Vad atatea cazuri in jur cand ea o invinovateste pe cealalalta ca nu renunta si nu i-l lasa, si mi se pare foarte grav si injositor.Daca a fost in stare sa ezite si numai o clipa si sa se aprinda dupa alta, tu chiar il vrei inapoi ca apoi sa plangi si noaptea de teama ca nu stii cand il apuca iarasi?
Desi sufar cumplit caci nu-s genul care sa stearga trecutul cu buretele, prefer sa imi "ling" ranile decat saliva altora, figurat vorbind.Nu as tine cu dintii de nimic, si nu as lupta contra altcuiva. E clar ca daca se ajunge aici e o fisura undeva, o astupi dar poate crapa iara oricand.Nu neg ca sunt si cazuri fericite in care dupa un moment de cumpana a fost bine o viata, dar pentru cineva incapabil sa uite si sa ierte greseala va fi imposibil sa se bucure de liniste. Oricat te-ar iubi si ai iubi, cand ti-e lumea mai draga iti amintesti ca a fost in stare candva sa iti faca rau, retraiesti tot, si uite asa incep reprosurile permanente.Nu vei mai avea o zi de liniste indiferent de iubirea lui fara margini,o sa il privesti si o sa vezi dovada greselii trecute.
Dar cum nu ma uit la film probabil ca sunt diletanta si raspund pe langa idee.:)

INTJ spunea...

@Sunshine ... dap si tocmai de aia tre' sa fim atenti sa nu-l facem, nu?

@Danube Daughter ... poate ca ar trebui, desi experienta m-a invatat ca nu gresesc si ca iubirea "se masoara" (sau "se manifesta practic") altfel, teoretic intotdeauna mai putem invata ceva nou ...

Teo Negura spunea...

Ce sa zic? Frumos :)

Cristina Cioba spunea...

@intj-dar odata ce l-ai facut, te intorci greu inapoi:)

Cristina Cioba spunea...

@ramona j- esti puternica si asa e si normal sa fie, exact cum spui tu. a fost pe langa idee, dar ai spus un mare adevar!:)

Cristina Cioba spunea...

@teo-merci!

Cristina Cioba spunea...

@ramona- si da, prost sa fii sa ramai langa cineva langa care ai permanent samburele indoielii..vorba ta, mai bine plangi si urli zile, luni, ani, de dor...:)

Cristina spunea...

Ahh,aud tot mai multe citate bune din serialul ăsta,dar parcă tot nu-mi vine să mă apuc de el.Chiar merită?

Cristina Cioba spunea...

@cristina-eu am vaz f putin din el, dar ma atrage, imi place, dar totusi nu cred ca atat de mult incat sa ma uit la tot

Zuzele spunea...

Preferatii mei sunt Izzie si Karev :D, dar parca imi face cu ochiul si McSteamy :D
De fapt..cred ca toti imi plac!:)

Ma oftic acum ca am terminat de vazut toate seriile si am pierdut bucuria aia de a ajunge acasa si de a ma baga in paturica la serial :)

Cristina Cioba spunea...

vai zuzi, lasa-ma, ca asa eram eu cu sex and the city. refuzam oamenii sa iesim in oras ca sa ma uit la el. si cand l-am terminat am fost tare derutata=))

Anita spunea...

Cred ca nu exista fraza care sa contureze mai bine umilirea la care te supune iubirea. Si totusi atunci nu a ales-o pe ea...

Alexandra spunea...

si eu am facut cam la fel cu sex and the ciy. l-am devorat in cateva saptamani. in fiecare zi dupa scoala asta faceam. dar apoi am zis ca nu ma mai uit la niciun serial pentru ca imi fura prea mult timp...timp in care as putea sa fac o multime de alte lucruri mai ales ca inca timpul frumos persista.

Evergreen spunea...

la fix a venit asta. Chiar o căutam

Cristina Cioba spunea...

@evergreen-ma bucur!:D
@alexandra- asa este, fura mult timp si concentrare in care ai putea face lucruri nu neaparat mai utile, dar mai ..constructive:P de asta sunt filmele:P
@anita- da...asa este..pai nu a ales-o pt ca ea plecase deja cand ajuns el acolo...

Simonette spunea...

Fain, Miss.

Fain ce zice si Ramona J.

love,
s