duminică, 24 ianuarie 2010

Linişte...


Adâncire in cafea şi în vin roşu . Sau cremă de zahăr ars. Cine dracu` mai ştie ce făceam acolo? M`a ţintuit din priviri. Hmmm… Ce tot cauti acolo în ochii mei? Ce răspunsuri ale unor întrebari pe care nu le pui vrei sa găsesti? Ne`am uitat...unul în ochii ceiluilalt...Sperând să găsim...

Sau poate doar sunt eu nebună şi văd “chestii” acolo unde nu sunt. Sau poate`mi doresc să`mi gasesc sufletul ăla lângă care să mă simt eu. Să
gă sesc fericirea şi armonia unei relatii sănătoase. Fără viermii geloziei şi ai neîncrederii...fără macinări interioare produse de insecuritatea interioară.Fără dacă.. parcă.. poate.. Fără constrângeri. Doar libertate şi armonie.

Poate într'o zi. Până atunci îmi permit să aştept sorbind dintr`un pahar de vin şi fumând nişte tigari. Pe o “dată viitoare” cât mai curândă.

Cu drag,
Cristinique


P.S. “Viaţa nu se masoară în numărul respiraţiilor,ci în momentele care ne taie respiraţia"
P.S 2- 9 luni...Te ador!:)

Niciun comentariu: