sâmbătă, 20 februarie 2010

Leapşă

Principala trăsătura a caracterului meu: Răbdarea
Calitatea pe care o prefer la un barbat: Inteligenţa
Calitatea pe care o prefer la o femeie: Naturaleţea
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: Că sunt aici
Principalul meu defect: Orgoliul şi încăpăţânarea
Ocupatia mea preferata: Teatrul, lectura, muzica
Visul meu de fericire: Teatrul!
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Acum? Să mă despart de el, sau să ratez admiterea la teatru.
Ce-as vrea sa fiu: Actriţă
Tara în care-as vrea sa traiesc: Romania, dar nu ar strica să "living the american dream"
Culoarea preferata: Toate culorile sunt frumoase
Floarea preferata: Frezia, laleula
Prozatorii mei preferati: Cărtărescu, Paler, Shakespeare, etc etc.
Poetii mei preferaţi: Minulescu, Bacovia
Eroul meu preferat: "Burry your idols, kid. Heroes doesn't exist."
Eroina mea preferata: Cred că Maitreyi
Compozitorii preferati: Chopin
Pictorii preferati: Dali
Eroii din viata reala: Mama
Eroinele din istorie: Doamna Chiajna
Bautura si mancarea preferate: Pizza, salate de pui iar ca băutură...hm, cremă de whisky, Cola, Cappy de pere nectar, Prigat
Numele preferat: Tudor
Ce detest cel mai mult: Să nu pricep ceva, ura, nesinceritatea, ipocrizia
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Hitler pe care-l admir dar şi urăsc.
Fapta militara pe care o admir cel mai mult: Sunt multe care merită pomenite
Darul natural pe care as vrea sa-l am: Capacitate de medium
Cum as vrea sa mor: Când am orgasm
Starea de spirit actuala: Euforie
Greseli care-mi inspira cea mai multă indulgenta: Cele făcute din dragoste
Deviza mea: Nu există ``nu pot``, există doar `` nu vreau`` :)

Autoservire dragii mei. Astăzi avem bufet suedez la leapşă

....Christine

Niciun comentariu: