luni, 22 februarie 2010

Singurătate

Dacă eu îmi doresc ceva, îmi doresc să fiu iubită aşa cum sunt, pentru că eu te pot iubi aşa cum eşti. Sufletul nu se vindecă decât prin iubire, să nu cumva să uiţi asta vreodată.


N`am mai băut cacao cu lapte din clasa a VI-a, sau cel puţin aşa cred. Dar îmi aminteşte de toată căldura de acasă când beau cacao cu lapte, iar acum am nevoie de acasă. De gălăgia unei familii numeroase şi zgomotoase. Dar sunt doar eu, cacaoa mea şi o ţigare într`o linişte care`mi zgârie timpanele.
Răbdare.. răbdare.. şi cacao cu lapte (sau ceaiuri aromate)...
Apropo, vă las nişte poze superbe, care sunt şi în temă. Căni, căniţe, cănişoare, ceşcuţe, cafea and so on.







Acum vă las dragilor, mi s`a făcut poftă de un frappe...
O zi frumoas
ă, cum vi`o doriţi voi.

Sursa pozelor:http://deviantart.com
....Christine

Niciun comentariu: