luni, 12 iulie 2010

Am avut o dimineaţă cu năbădăi. M-am trezit eu pe la 10 şi ceva aşa şi îmi beam clasica ceaşcă de cafea cu bunica mea în bucătărie. La care ea spune că se duce până la baie. Ok. 
 -Cristinaaaa, vino repede, curge apă de la baie sub mască.
 Şi fugeee Cristinuţa până la baie, apa curgea. 
-Măi mamaie, fugi până la ăsta de sus, că sigur ne-a inundat. 
 Fuge săraca sus, ăla n-avea nicio vină. Bun, coboară omu să ne ajute să oprim apa. Se sparge robinetul de jos, începe apa să curgă mai ceva ca la inundaţii. A fugit omu în beci, a oprit apa pe toată scara.Fuge Cristinuţa după prosoape, îşi suflecă pantalonii şi intră "în pâine". Vorba vine, defapt în apă până la glezne. Şi dă-i prosoape, şi dă-i şi şterge şi stoarce şi tot aşa.
 Şi dă-i şi înjură şi eu şi ea. Parcă eram corul Madrigal pe 5 voci. Că înjuram ba mai sus, ba mai jos. 
 Într-un final ne-au reparat, acum trebuie să facem curăţenie. În sfârşit trag şi eu o ţigară. S-au mai dus 100 de roni. Great. Ne bucurăm că măcar s-a terminat. Se bagă careva la o curăţenie în grup?

 Vineri plec la Târgu Mureş. Să uit de tot şi de toate.

12 comentarii:

Anonim spunea...

ooo.si eu am avut asa ceva..acum ceva timp..s-a spart o teava sau ceva de genul la bucatarie..noi dormeam..cand ne-am sculat era bucataria plina de apa si pe hol la fel.. ..noroc ca nu avem prizele jos ca altfel...pfoaaa....

Cristina Cioba spunea...

asta zicea si bunica mea ca daca era noaptea era trist tare:)))

Duduş spunea...

Of Doamne, asta da dimineata cu nabadai:)). Am patit si eu asta o data, numai ca atunci am uitat apa la cada, si acnd am intrat in baie...ei bine =)) toata apa pe hol ;-"

Cristina Cioba spunea...

=)))) esti tare ma si tu!

Iustinel spunea...

Uau, ce de adrenalina la unii in casa :))

Teava ca teava, da ce zici atunci cand dai drumul la apa sa faci si tu o baie fierbinte, uiti, pleci de acasa. Iti aduci aminte, fugi disperta spre casa, deschizi usa, apa pana in toata casa, fratele sta la calculator, juca CS, nici macar n-a observat. Experienta unui prieten :))

Cristina Cioba spunea...

=))) si chiar ma gandeam eu zilele trecute, ma Iustine, ca la noi n au ajuns inundatiile...lasa ca am rezolvat-o=)))

Iustinel spunea...

Sa stii :)) La mine o venit nenea Zeus, ca mi-o ars un TV si un sistem :)) l-o injurat fratemiu de toti fratii si surorile lui :))

Alexandra spunea...

si eu am avut parte de multe situatii de acest fel cand eram mica...acum vad ca s-au mai linistit apele, dar in fond nu se stie niciodata:)

Cristina Cioba spunea...

apele...la propriu:)))

Simonette spunea...

Toata lumea sa plange. sa vezi cum e sa ti se intample seara asa cand nu dai de nici un nene sa ti rezolve problema. Iar administratorul e beat manga si nu stie de unde se opreste apa :))

laryl0l spunea...

"şidă-i" şi şterge şi stoarce şi tot aşa.==> se scrie "si da-i" analfabeta ce esti.TU lasa-te de blogarit!!!!

Special Koko spunea...

Hey!

te-am adaugat si eu :)