joi, 15 iulie 2010

Goodbye means nothing at all

După atâta timp ai reuşit să mă dezamăgeşti încă odată. Minciunile au ieşit la iveală. Şi tot ce ai ascuns. Nu am fost singura, au fost multe lucruri pe care nu le-am ştiut. Lucruri importante. Nu cred că mai există vorbe de zis, iar dacă există nu au ce căuta pe blogul ăsta. M-am săturat să mă culc cu aceaşi idee şi să mă trezesc tot la fel. S-a terminat, până aici a fost, sunt sătulă până în gât şi de tine şi de toate minciunile tale. Pe care le-am auzit din plin. Am terminat-o cu trecutul pentru că şi aşa consider că m-am întins prea mult. Şi asta începe să-mi afecteze prezentul. Aşa că...c est fini. Pe bune acum.


 Adio. De data asta de tot.

2 comentarii:

Anonim spunea...

deci daca te mai amagesti odata cu chesti prostesti de genu asta.... ai programata o bataie.... urmatoru post sa fie unul vesel ;))
xo xo

Anonim spunea...

Deci. E frumos să-ți expui gândurile. Așa fac și eu. Și in legatură cu postarea ta e excelentă. Și chiar nu e tristă cum a zis Don-Șorul de mai sus. E o directivă... XO. L.