sâmbătă, 11 septembrie 2010

Tu ce mai faci?

"Ce faci?", este cea mai comuna intrebare ever. Toti o folosim, a devenit ca un salut. Ne intalnim, ne salutam(sau trecem direct si peste asta), si apoi vine obisnuita intrebare "Ce faci?", la care raspunsul cel mai comun e "Bine".

 Si eu folosesc intrebarea asta ca pe o chestie fireasca, de multe ori nici macar nu ascult raspunsul. Si oare cati dintre noi intreaba pe cineva ce face si asteapta sa auda raspunsul?

 Cu totii avem oameni apropiati, oameni dragi. Iar eu una, pe aceia ii intreb "Ce mai faci?"si astept raspunsul...
Mihaela Radulescu spunea in cartea ei cam in felul urmator, ca ea prefera sa spuna "Ce mai faci?"in loc de "Te iubesc", sau "Imi este dor de tine", pentru ca suna mai putin egoist...

 Trecem unii pe langa altii fara macar sa ne mai vedem, fara macar sa ne mai pese, toti suntem prea atenti la dramele personale. Dam impresia ca ne ascultam unii pe altii, dar de fapt nu dam doi bani pe nevoile si supararile altora...

 Una peste alta ascult Chris Brown-superhuman, sunt intr-un fel sau altul legata de asta, mi-am pregatit hainutele si chestiile pentru scoala...si...ready, set, go!:-)


ps- am primit un premiu de la Cosmina
merge mai departe la Twisted Chocolate, Grapefruits, Andra, Monica, Iustin, Erase Rewind (Camelia), Balaurita, Crisu si Simonica.
 Nu sunt 10, dar sunt suficienti pentru acum.

 Mai trebuie sa insir 10 lucruri care imi plac, desi am mai facut asta
 -Ideea ca incepe scoala
-Dansul
-Fotografia
 -Tot ce tine de fashion
 -VARA!
 -Cartile bune
 -Diminetile
 -Noile inceputuri

3 comentarii:

Camelia Bucur spunea...

ms, ms:)

Cristina spunea...

Şi uite aşa ziua mea bună se transformă într-una şi mai bună.Merci:*

Crisu spunea...

eu de obicei astept raspunsul la"ce faci' de la oricine..dar m-am obisnuit sa mi se raspunda mereu cu "bn"..