miercuri, 8 septembrie 2010

Vara asta


Am primit o leapsa de la Balaurita.
 Leapsa suna cam asa: scrie in 3+3+3 fraze ce a insemnat vara asta si vara trecuta pentru tine, iar la final concluziile.

Vara aceasta: am trait niste experiente extraordinare pe care nu credeam ca o sa le traiesc vreodata
 Am lasat in urma indragosteli prostesti si m-am bucurat de viata si de oameni noi
 A fost cea mai tare vara pe care am trait-o ever!

 Vara trecuta:Am invatat sa iubesc dar totusi...
...Am consumat timp si energie pe o iubire care nu mai conta de mult...si...
... Nu prea m-am distrat, fiind focusata pe chestii INUTILE

 Iar acum leapsa merge la cine doreste!:)

3 comentarii:

Joop Zand spunea...

THATS A BEAUTIFUL PICTURE,
my compliments for this pretty one.

greetings, Joop

Cristina Cioba spunea...

I do not own the credit for this picture, Joop, but thank you anyway

Simonette spunea...

vara asta am iubita, ca si vara trecuta.

vara asta am avut sufletul foarte greu pt ca... am obs ce regrete am...le am disecat si am realizat ca sufletul nu e ca o cana...cioburile se pot lipi. sufletul nu :(

m a apasat durerea pe care am provocat o