duminică, 6 februarie 2011

Random stuff


  • "Iubirea nu-i un tren sau o haină: Nici nu pleacă, nici n-o pun în cuier când ies pe scenă"
  • Crede şi nu cerceta, că dacă te apuci de cercetat, îţi cam dă cu virgulă
  • Trebuie să-ţi termini propoziţia pentru că!
  • Trebuie să învăţ la istorie constituţiile din 1866&1923. N-am chef de ele şi cred că ele de mine nici atât, dar trebuie să convieţuim, că-i un întreg capitol din materia la BAC. No offence, constituţiilor dragelor!
  • Am tendinţa să luuungeeesc lucrurile, de aia posturile mele sunt mereu aşa luuuuungi şi lălăite, că despic firu-n patru. Şi pentru orice cuvânt urât găsesc un sinonim simpatic. Boalăăă!! Aşa că acu încerc să o iau p-aia scurtă (varianta măh, la ce vă gândeaţi?!)
  • Vrei micul dejun la pat? Sigur, atunci dormi pe masa din bucătărie
  • Echilibrul meu cosmic e dat peste cap... Pe principiul "Dă-te bre cu coşu ăla mai încolo că-mi strici feng shui-ul". Apropo, ştie cineva care e treaba cu aranjatul unei încăperi în stil feng shui?
  • Obişnuiesc lately să mă dau peste cap cam cu totul din cauza unor prostii. Over, am zis!
  • EL e un tip foarte simpatic şi-mi dă o stare...cel puţin interesantă. 
  •  Am cunoscut aseară o gagică mişto cu care am vorbit o grămadă de parcă ne ştim de o viaţă. Rar mi s-a întâmplat lucrul ăsta. Salut, Ana!
  • Toată lumea minte. Şi tu dacă ai chef să fii o scârbă n-ai decât. Dar nu cu mine, că nu-ţi merge, fir-ai/r 
  • Cred că zilele astea nu sunt făcută pentru "bright&shiny mood". Nici zilele astea nici următoarele. 
  • "Eşti o fiinţă cu multă lumină interioară. Scoţi omul din cele mai negre depresii"
  •  Îmi e dor de tine câteodată. Na, c-am zis.Şi nu e fun deloc să mă privesc în oglindă şi să recunosc asta. Ei, aş putea să nu recunosc. Ştiu, am soluţii minunate, e că?
  • Diseară fac seară de ceai&tv. Am zis!
Şi dacă am zis, am zis. Ce uşor e cu buline şi fără să despici firu-n patru. Îhîm! 

Şi sursa pozei: acilea. Da, poza nu are nicio treabă cu postul, dacă sunt probleme, afirmaţi-vă, oricum nu vă bag în seamă. Azi nu!

6 comentarii:

Pixxie spunea...

Mai, mai, eu cred ca esti indragostita :)
Ce mai iubeam si eu pe la 18 ani...credeam ca o sa-mi vina mintea la cap, dar uite ca la 25 iubeeeesc si mai mult - pe cine nu trebuie - ca sa vad ca nimic nu se schimba in viata, cu anii...

Andreea spunea...

Funny :)) Am sa "fur" si eu cateva si le pun la status :P

Cristina Cioba spunea...

pixxie drăguţă. aş vrea eu să fiu îndrăgostită, cred că aia e problema, că nu-s:)))):P

da, aşa e, mereu aşa e..ne îndrăgostim de cine nu trebuie...

Cristina Cioba spunea...

andreea-saru mâna, fură liniştită..nu e furat, e împrumut, că nu ţi le dau de tot:)) ihi, glumesc drăguţo!

Federova spunea...

Am avut poza candva la avatar pe mess :)) Mi-ai furat-o deci :)))...glumeam, am imprumutat si eu prima fraza, e pe fb ;))

Sugar Queen spunea...

"EL e un tip foarte simpatic şi-mi dă o stare...cel puţin interesantă." - buna asta. :))) Inteleg perfect.