luni, 9 mai 2011

Dear-16-old-me

Am găsit un filmuleț genial AICI pe care insist să-l vedeți și să share-uim păreri apoi despre el:


Dear 16 old me,

În timp nu o să mă mai întorc, dar hai să povestim puțin despre tine:

  • Trebuie să înveți să nu te mai agăți de oameni. Nu e ok. Iar dacă totuși o faci alege și tu oameni care nu te vor răni
  • Vei fi rănită. Învață să nu suferi, nimeni nu merită. Și dacă totuși suferi, make it short(er)
  • Vei cunoaște zeci de oameni. Câțiva vor rămâne, restul vor pleca. E ok, nu aveai nevoie de ei oricum
  • Citește mai mult!!! 
  • O să te apuce (cam peste vreo 2 ani, așa) prostia de a da la UNATC. Vei renunța, stai liniștită
  • Stop being messy. Nu mai fi rea! Ar fi o idee să te gândești totuși de câteva ori înainte de a zice ceva
  • Te vei distra de multe ori așa cum nu ai făcut-o niciodată
  • Vei învăța și să renunți. Cam peste un an și ceva îți va fi tare greu să renunți la cineva. Dar o vei face
  • Vei avea un majorat genial. 
  • O să intri în clasa 12a și o vreme lucrurile vor merge geniale. Vei cunoaște pe cineva care-ți va intra repede la suflet. Tot așa de repede va și ieși. NU plânge
  • Mobilizează-te. Pune suflet în orice. Lucrurile vor ieși bine până la urmă
  • Nu mai visa porcării și bazează-te pe realitatea concretă
  • Încetează să vorbești prostii. 
  • Oricât de tristă ai fi nu fă lucruri penibile care să te facă mai încolo să te simți ca o curvă proastă. Nu te îmbăta, nu trimite mesaje penibile, nu fi teribilistă. Nu juca roluri care nu ți se potrivesc. Zău că-ți stă rău. 
  • Study, study, study. Nu vrei să ajungi să plângi mai târziu.
  • Nu vei avea răbdare cu oamenii. Ești o proastă. Câteodată vei vorbi urât cu ei.
  • Seriously now, vei ajunge mișto de tot, știu eu!:D
  • Vei lega prietenii și mai strânse cu anumiți oameni care ar face orice pentru tine. Dar și tu ai face orice pentru ei.
  • O să realizezi brusc că viața e frumoasă. Vei trăi din plin.
  • Stop acting like you own the world. Seriously, you dont!!!
Dacă ai putea să vorbești cu tine la 16 ani, ce ai spune?



26 de comentarii:

mispapelicos spunea...

I cannot find you amongst my followers.
Besos.
XXXXXXXXXXXXXX

Iulia spunea...

Asta m-a atins deep down in my soul:) Am postato pe facebook cu credit cu tot. Congrats!

Felicia spunea...

Ce sa spun? Filmul e tare. Si ce i-as spune Feliciei de 16 ani?

Hmmm

"Mai tarziu" devine "prea tarziu".
Octavian Paler

Asta mi-as spune.

P.S.- Iti recomand un film fabulos "L'histoire d'Adèle H."Story of Adèle H. (in engleza). Aseara l-am vazut pentru a10-a oara si iti spun eu te va marca la fel cum m-a marcat si pe mine.

Te pup!

mispapelicos spunea...

I am so touched by your video. I wish you would translate what you write so I could understand what you say.
Besos.
XXXXXXXXXXXXXXXX

Cristina Cioba spunea...

@sacramento-now you are!

Cristina Cioba spunea...

@iulia-merci, da-mi si mie link la fb tau te rog!

Cristina Cioba spunea...

@felicia-merci, abia astept sa-l vad:)

Cristina Cioba spunea...

@felicia-merci, abia astept sa-l vad:)

Cristina Cioba spunea...

@sacramento-Thanks! I promise that i will take in consideration to translate my posts in english!:)

In this post I ”sent”a letter to 16 year old me:) I talked about me when i was 16:) I was imature. haha:P
xxx

Cristina Cioba spunea...

@feli-ti pup si eu!

Andra T. spunea...

Hei... mi a placut la nebunie. E ok daca preiau si eu pe blog filmuletul, dar si ideea cu ce i as spune Andrei la 16 ani..varianta mea. Daca te deranjeaza, nu o sa o fac.

Mi-a placut la nebunie ce ai scris tu:*

Cristina Cioba spunea...

@andra t-sigur ca e ok, insa te rog frumos cu un link cu trimitere:) te pup si bine ai venit la mine pe blog

Andra T. spunea...

Dap, aveam de gand sa mentionez de unde m-am inspirat.. te pup:*

Lillee spunea...

Ce mi-as spune? Nu stiu..e greu. Probabil: ai grija, viata canta cu tine, danseaza dar te si arde..

INTJ spunea...

dear 16-old me ... always do as you consider best ... 'cause i really like the me that i am now. :)

G.W. spunea...

in primul rand mi-as f**e doua perechi de palme.Apoi mi-as spune sa ma axez pe carierea de sportiv si sa las dracu in pace tampeniile, altceva nu cred ca mi-as spune

G.W. spunea...

@sacramento- try google translate could help you

Cristina Cioba spunea...

@andra t-oki, merci!:)

Cristina Cioba spunea...

@lillee-TRUE, mi-a placut asta!:)

Cristina Cioba spunea...

@intj-atunci e perfect

Cristina Cioba spunea...

sacramento-yep, u should try google translate until i will translate my posts

Mihaela spunea...

Hmm...mi-as spune sa am grija cu oamenii pe care ii cunosc, sa nu ma implic prea mult, sa nu pun prea mult suflet. Sa nu tac, sa spun adevarul, sa nu evit confruntarile.

Cristina Cioba spunea...

@mihaela-si ai facut asta?De la 16 ani incoace?:)

Mihaela spunea...

Nu, am inceput sa fac asta cam de la 22 de ani incoace (am 24 acum). :)

Cristina Cioba spunea...

@mihaela-din fericire, niciodata nu-i prea tarziu:)

Cristina Cioba spunea...

@wickie tickie-wow:)) super

bine ai venit la mine pe blog.ești interesată de un link exchange?te-aș adăuga la categoria fashion...ce zici?:P