marți, 10 aprilie 2012

Cand te multumesti cu putin, atit primesti

Cit de usor e sa pici in rutina. Scoala/munca-acasa-scoala/munca-acasa-gatit-spalat-calcat-scoala/munca acasa-o relatie banala-scoala/munca-acasa-relatie banala-iesit o data la luna-scoala/munca-acasa-relatie banala

Sigur, e usor sa stai intr-o relatie care nu-ti (mai )aduce niciun folos. Eventual sa mai si auzi injurii, vorbe care-ti pica greu, cuvinte care sunt menite a rani si sa tot ierti intr-una parca nici nu e prea sanatos, nu? Hopa, se regaseste cineva in ceea ce spun eu?

Daca totusi inteleg ca cineva lupta pentru casnicia sa dupa 20 de ani de impartit orice, cu 3 copii si o istorie. Dar sa mor daca inteleg de ce cineva, cu atit mai putin o fata frumoasa de 20 de ani sau si mai tanara, sau la 30 cand esti la fel de tinar te-ai complace intr-o relatie care-ti aduce doar pagube.

Nu pot sa inteleg de ce sa ramai la un job care-ti aduce doar...pagube si eventual si datorii, pentru ca atat e de prost platit ca abia-ti ajunge de chirie si de-o acadea ieftina. Pot sa inteleg ca nu ai jobul ideal, jobul pentru care probabil ai studiat si te complaci cu asta. Dar pina la a-ti manca zilele e cale lunga, zic.

Eu mereu am fost pe principiul "totul sau nimic". Sigur, nu am fost fericita intotdeauna (ala care-i fericit mereu ori minte, ori e bolnav), dar in mare parte am obtinut ce mi-am dorit, iar daca nu am obtinut probabil nu mi-am dorit atit de tare. Din seria asta de evenimente nu am ramas din fericire cu incapacitatea de a renunta. Stiu sa renunt si sa-mi canalizez energie pe ceva ce merita.

De ce se complac oamenii? Mai ales in iubire. Sunt atitea lucruri mediocre pe lumea asta...si iubirea trebuie sa fie asa???

12 comentarii:

Paula spunea...

Aia numai iubire nu e.

Felicia spunea...

Poate de teama...

Mili spunea...

M-ai cam lovit cu postarea asta!

Anonim spunea...

Cristina, ai reusit sa ma faci sa realizez ce viata am si de ce nu as vrea sa merg mai departe cu ea...multumesc...

stii tu cine

raluca spunea...

multumesc.atata pot spune.

Anonim spunea...

Daca n-ar exista barbati lasi, mariconi, frustrati n-ar exista nici femei slabe de inger! Fiecare trb sa isi dea locul lui, cu sau fara x Langa noi trb sa stralucim ! Sa ñu ne lasam Prada rutinii, nici maltratarii, violentei fizice, verbale , victime ale injosirii doar pt ca ñu avem parinti, ñu avem, serviciu, am un copil sau gen am muncit toata viata aici ñu pot sa plec! Number 1 - asa cum iti trasezi viata asta transimiti si copilului tau care la randul lui va fi bun sau RAU sot\ ie datorita tie
Number 2 - fi libera si independenta!
Number 3- fericirea nu Sta in 4 pereti
Number 4- ma marit de 20 x daca este nevoie eu ñu suport injosiri, si poate tot ñu gasesc fericirea, dar totusi o sa mor cautand-o nu omorand-o Langa un bou!
Kiss pt toti si toate!

Cristina Cioba spunea...

@paula-corect..e poate obsesie, obisnuinta..

Cristina Cioba spunea...

@felicia-de teama ca ce?

Cristina Cioba spunea...

@mili-sincer?ma bucur... acum poate trebuie sa iei masuri!

Cristina Cioba spunea...

@anonim-atunci e cazul sa-ti revii, ce zici?:)

Cristina Cioba spunea...

@raluca-cu mare drag, dac-a fost de folos..

Cristina Cioba spunea...

@anonim-bine ai venit!:)

daca toata lumea ar avea atitudinea ta, lumea ar fi deja mai buna!dar din pacate nu-i asa..