miercuri, 18 iulie 2012

Referendumul din 29 iulie

Voi știți bine că nu vorbesc despre politică, însă acum o voi face, deoarece sunt foarte atrasă de această lume! Nu am urmărit piața blogurilor, să spun așa, ca să pot ști dacă este un subiect epuizat sau arhi-epuizat, însă pot spune cu mâna pe inimă că la nivel național tema referendum este discutată de la mamaie de la colțul scării până la lideri înalți ai politicii.

Nu contează dacă eu simpatizez sau nu cu Băsescu, dar for the record, chiar deloc. Și asta mă trimite la poanta care spune că Băsescu ar fi declarat că dacă el ar fi fost căpitanul Titanicului, acesta din urmă nu s-ar fi scufundat. La care o voce din spate spune: Adevărat, îl vindeai. Nu, nu îl simpatizez că ne-a furat țara. Pensiile, sănătatea, salariile, INTEGRITATEA MORALĂ, SPERANȚA. Cele două din urmă sunt de o importanță CAPITALĂ!

Dar nu ăsta e mesajul meu. Am avut azi ocazia de a participa la conferința unui partid politic (nu voi da numele, pentru că nu are de fapt și de drept nicio relevanță), în care liderul acestuia, un om extraordinar pentru mine (nu voi da nume nici aici, pentru că nici aici nu are nicio relevanță) a spus un mare lucru: Înainte de 1989 au murit înfiorător de mulți oameni pentru ca noi să avem dreptul la opinia și dreptul de a ne vota liderii. Așa că oameni buni, ce drept avem noi să NU facem asta?!?!?

Iesiți oameni buni la vot, vă rog din suflet. Oricare ar fi părerea voastră. Dacă voi considerați că Băsescu merită să mai rămână încă doi ani și jumătate, atunci ieșiți pentru a îl susțineți. Dacă 8 ani de zile și jumătate ați trăit un coșmar, dacă nu (mai )sunteți de acord cu el, ieșiți pentru a îl sancționa, dar ieșiți!!!! Nu aveți niciun drept de a sta acasă, de a tăcea, ca apoi să vă plângeți de una și de alta.

Și ca să stiți: NU VOTEZI, NU EXIȘTI!!! AȘA CA HAI LA VOT. PĂREREA TA FACE DIFERENȚA!

PS-PAAAA BĂSE, NE VA FI TARE DOR DE TINE.

2 comentarii:

Felicia spunea...

Asta este o oacazie unica in care eu pot sa-i dau una in bot lu' marinaru. Dar de fiecare data cand ma gandesc la votarea unui presedinte sau mai stiu eu ce imi amintesc de vorbele lui Stalin: Those who cast the votes decide nothing. Those who count the votes decide everything."

Lavi spunea...

Problema este alta, acesta este un vot obligat pe care populatia nu l-a cerut, eu mi-am exprimat votul acum 3 ani, am iesit mi-am exprimat parerea si punct. De ce sa ma scoti din nou la vot, sa cheltui milioane pe un referendum pe care il faci doar pentru a avea acces mai mare la visterie? Eu nu o sa ies la vot tocmai din acest motiv, am fost cand a fost timpul, voi mai merge peste 2 ani cand va fi timpul.