joi, 27 septembrie 2012

Alo, aici dependenta de placa

Nu-mi cer scuze acum ca n-am mai scris, o voi face intr-un post care probabil va fi finalizat maine. Promit ca am o scuza buna si reala!Hihi:)

AICI, pe data de 6 septembrie imi declaram dependenta fata de placa de par. Intre timp, am ajuns inapoi in Aberdeen si pe data de 17 septembrie, cand mi-am spalat parul am spus STOP. Si nu am spus stop numai placii, ci si uscatorului.

Prin urmare, astazi se fac 10 zile de cand parul meu nu mai e chinuit. E mult mai moale, varfurile nu mai arate arse (?!!? nu stiu cum). Singurul rau pe care i-l mai fac e o bobita mica de spuma de par ca sa definesc buclele.

Asa ca...tinta nu mai e o luna fara placa, ci...3 luni fara placa!:) Sa vedem ce iese. Voi? Ati mai atins nenorocita?

7 comentarii:

Duduş spunea...

Asa cum ti-am spus si la ultimul articol, eu am cam rarit-o rau cu placa. Dar de aproape 2 saptamani nu m-am mai atins de ea, nu i-am mai vazut scopul. Si din cate se pare parul meu isi revine binisor; varfurile chiar adca sunt tocite au forma, parul e mai moale, si buclele incep sa stea cat de cat normal.
Nu sunt sigura ca voi reusi 3 luni fara placa, insa pana la urmatoarea ocazie speciala, nu cred ca placa va mai iesi din sertar.

Sunshine spunea...

Din pacate, da. Eu astept sa mai creasca putin sa pot renunta si eu pentru cel putin 3 luni.

Raluu spunea...

Si eu iti spusesem ca facusem o mare pauza si inca sunt in acea pauza. Saptamana viitoare cred ca voi folosi placa pt ca incep facultatea,dar apoi,iar STOP! ti-am lasat un raspuns intarziat la intrebari pe celalalt articol,dar inca nu a aparut.:D

Felicia spunea...

Spre norocul meu nu am parul cret, ci foarte drept si lung. Nu cred ca am folosit placa. Mult noroc si succes

Fata cu Cafea spunea...

Nu as putea sa rezist fara placa, avand in vedere ca am parul scurt si trebuie mereu aranajt!! :)))))

Anonim spunea...

Parul meu e aproximativ drept si folosesc placa doar dupa ce il spal (nu de fiecare data) si vreau sa il "cumintesc" putin.
In rest..nu prea ma omor cu intinsul parului. Poate si pentru parul meu e lung, aproape pana la mijloc, iar eu sunt o lenesa fara speranta..
Succes! Si multa vointa!

Daniela Macsim spunea...

Nu pot fara!:(
Daca il las sa se usuce in voia lui, nu pot iesi din casa....asa ca variez...o data cu placa, o data cu peria!