duminică, 2 septembrie 2012

Videochat

Nu, nu ma refer la videochat-ul pe care-l faceti pe Skype cu parintii, prietenii, cand sunteti la distanta (si ala e tot videochat, right?), ci la videochat-ul pe care-l fac fetele pentru fel si fel de...indivizi!

Ideea acestui post mi-a venit in urma unei discutii relativ aprinse cu o persoana apropiata mie privitoare la videochat. Acest din urma vizionase o emisiune televizata despre videochat. Ce este videochatul (cred ca nu trebuie sa va explic eu, plus ca nu am amanunte in detaliu), cum se castiga din aceasta afacere (hai ca era si-o manea "bine bine, se lipesc banii de mine"..parca asa?!?!!?), ce fel de fete practica aceasta meserie, cum sunt patronii, in ce norme si conditii functioneaza o astfel de afacere (da, este legala) si...interviuri cu fete care fac aceasta..."meserie"(?)

Una dintre aceste fete, era tare mandra (dar cu fata blurata!!! Pai pisi mic, daca esti asa mandra, de ce nu te arati in toataaaa splendoarea ta de videochat-ista?) si spunea ca  face asta ca un "job"in timpul facultatii. Mmm...dati-mi voie, va rog, sa rad. Videochat-ul e tot un fel de prostitutie. Da, ce-i drept, nu se concretizeaza in act sexual, insa tu esti aia de se dezbraca si le satisface fanteziile murdare unor libidinosi (da, ce daca doar virtual?!!?)

Multi poate ar spune ca pentru bani...videochat-ul nu e un pret atat de mare. Insa pentru mine ar fi. Mult prea mare, suficient de mare incat sa am portofelul prin de bani dar somnul greu noaptea.

Voi ce parere aveti? E ok?

3 comentarii:

Antonia Ioana spunea...

Nu sunt de acord cu aceste persoane care practica meseria asta insa nici nu le pot condamna. Cate din fetele care o fac , duc o viata frumoasa? Eu am o cunostinta care face chestia asta pentru ca mama ei este grav bolnava si are un copil din fost casatorie cu handicap care il intretine cu greu ! Si da , suna aiurea dar o apreciez. Ca sa munceasca pe salariile care le primesc majoritatea 6-12 milioane , sa-ti platesti toate darile in casa , sa ai grija de mama si copil si sa-ti ramana si banii de mancare e greu si 1000-1500$ care ii face ea pe luna sunt foarte buni. Pan' la urma sta in fata unui calculator si nu merge pe traseu sa si-o traga cu unul si altul pe 50 lei .
Oricare ar fii situatia , eu nu judec oamenii pentru ca doar ei stiu de ce ajung in astfel de situati. Nu trebuie sa aruncam noi cu pietre in ei.

Sunshine spunea...

Nu judec nici eu aceste persoane dar eu una sigur n-as putea face asta. Oricum daca intr-adevar se simtea mandara nu trebui sa-si acopere fata.

Unknown spunea...

e prostitutie...si fetele astea chiar nu se respecta...trist...