miercuri, 26 decembrie 2012

Imi plac oamenii

Toti intalnim in lumea asta fel si fel de indivizi. Indivizi pe care-i placi din prima sau pe care-i detesti din prima, asa, just because. Am intalnit sute de oameni, poate chiar mii, daca nu exagerez putin.

Dar mereu mi-au placut oamenii, indiferent de cati oameni naspa as fi cunoscut. Eu cred in concluzie ca nu exista oameni "naspa"ci oameni ale caror personalitati nu se potrivesc sub nicio forma, deci prin urmare nu poate exista o interactiune sanatoasa. De altfel, eu nu pot sa ma prefac. Nu pot sa ma prefac ca te plac daca eu nu prea pot sa te vad in fata ochilor. Si mai cred ca avem o singura viata, scurta si de multe ori haotica, in care tocmai de asta trebuie sa ne concentram pe oamenii care empatizam.

Nu mai vad de mult timp incoace rostul suferintei. Dupa barbati cu siguranta nu, deci prin urmare pentru nimic altceva. Nu exista probleme, exista doar solutii, pe care le vezi sau nu. Dar trebuie sa fii orb ca sa nu le vezi.

Sunt inconjurata de oameni pe care-i iubesc. De oameni care ma fac sa ma simt fericita si iubita, care nu imi judeca greselile ci ma fac sa le inteleg, oameni care imi dau sfaturi mai bune decat si-ar da lor, de oameni care fac sacrificii pentru mine si cel mai important, de oameni care nu pleaca.

Dar totusi zilnic vad oameni. Saptamana trecuta in metrou in Bucuresti am vazut o femeie cu ochi albastri si parul buclat. Mi-ar placea tare mult sa ies la un ceai cu ea si sa imi povesteasca ce carti a citit apoi sa ma duca prin magazinele ei preferate. Asta este doar un exemplu. Vad multi oameni cu care mi-ar placea sa fiu prietena sau sa ma confesez lor. Aproape ca-mi vine sa ma duc sa-i trag de maneca sa le zic "Fii prietena mea!".Pentru ca simt in ochii lor ca ar intelege. Cine stie, poate ma insel...

Frumoase zile, cata liniste si totusi cata adrenalina...:)

Niciun comentariu: