marți, 25 decembrie 2012

Un Craciun SUPER fericit

Sa nu va urez tocmai eu de bine? Nu se putea, asa ca am zis sa remediez situatia. Anul acesta am cunoscut multi oameni misto. Cativa au bloguri, cativa nu, insa ei sunt in sufletelul meu si ma gandesc cu drag la ei. Ma bucur tare ca am reusit sa cunosc cativa prin intermediul comentariilor lor aici.

Dar acum scriu sa urez Craciun fericit tuturor, nu doar celor cunoscuti, ci si celor care niciodata nu au "indraznit"sa lase vreun comentariu. Desigur, le urez Craciun fericit si haterilor, cu multe sarmale care sa se puna DIRECT pe solduri. Mmm...n-am putut sa ma abtin!

Ce-mi doresc eu de Craciun?! ....Nimic material! Deja imi cumpar singura tot ce-mi doream inainte: telefoane, pantofi, rochii, genti, nimicuri materiale. Imi doresc liniste, sanatate, prieteni buni si inca ceva care este o dorinta arzatoare, pentru care nu pot face nimic din pacate, asa ca probabil va mai dura un pic pana nu imi mai doresc ca sa pot primi (deh, legile Universului)

Ce va doresc eu voua de Craciun? Desigur, sa va primiti toate cadourile dorite de la Mosu' (chiar si materiale, cui nu-i plac pantofii?!) dar mai ales cele spirituale. Ca daca ai liniste-n suflet, ai si chef sa-ti cauti pantofi si gentute!:) Hehe, glumesc. 

S-aveti un Craciun frumos ca niciunul pana acum si SUPER fericit!!:)

Niciun comentariu: