miercuri, 27 februarie 2013

Banalitatea

Ma enervati la culme ca incercati sa va incadrati intr-un tipar. Ca va doriti sa fiti intr-o categorie de femei sau de barbati. Ca incercati sa va puneti o eticheta, ca astfel sa intrati in societate ca "genul ala de om". M-am saturat sa vad banalitate, mi s-a luat sa va vad pe toate imbracate la fel sau cu "breton" pentru ca..."se poarta"

M-am saturat sa citesc interviuri cretine la care oamenii raspund la intrebarea "Ce urasti cel mai tare?" cu "Minciuna". Sau "Ipocrizia". Sau "Falsitatea".

Sau alea in care oamenii raspund la  "Care este cea mai mare calitate a ta?" cu "Sinceritatea". Sau "Eu nu ma laud singur". Nimic nu este mai gresit decat falsa modestie prin care incerci sa te evidentiezi fata de noi, restu'nemuritorilor care au curajul sa isi spuna zilnc in oglinda cat de buni sunt, sau cat de bine fac anumite lucruri.

Mi s-a luat si mai tare sa aud texte precum: "Toti sunt la fel" sau "toate sunt la fel". Nimic mai absurd. Probabil e si asta tot un soi de dorinta de a arunca oamenii intr-o categorie sau alta.

Sunteti OAMENI. O-A-M-E-N-I. Nu tipare. Nu te defineste ca esti blonda, sau ca esti slaba, sau ca esti grasa, sau, sau sau...

PS: Cum as raspunde eu la intrebarea: "Ce urasti cel mai tare?" - Ceasurile, pentru ca timpul si varsta nu inseamna nimic. Ceasurile pentru ca iti arata cum timpul se scurge. Ceasurile...si totusi daca faci TOT CE ITI STA IN PUTINTA sa ajungi UNDE VREI, NU UNDE TREBUIE ele isi pierd valoarea. Ah da...si expresia "Nu pot".

TU ce urasti? Sau cel putin- ce iti displace teribil?

4 comentarii:

Andra Dan spunea...

Eu tare fug de cuvantul asta, "urasc". Nu stiu de ce, mi se pare ca e prea drastic.

Imi displace teribil si ma doare faptul ca oamenii nu se vad pe ei insisi, nu se iubesc cu adevarat - si asta inseamna ca nu se asculta, nu isi urmeaza intuitia, nu tin cont de adevarul lor, nu sunt onesti cu ei insisi, nu incearca sa munceasca cu sinele, si mereu cauta in afara. Nu au incredere in ei si nu stiu ca toate resursele sunt deja acolo. Imi pare rau ca oamenii nu au vise, si nici credinte. Cred ca din tot ce e pe lume, astea sunt lucrurile care ma ating cel mai mult pentru ca a fi constient de ele sau a nu fi - face diferenta, de fiecare data. Nu fata de altii, ci tot fata de tine insuti.

Sunshine spunea...

Am cris si eu azi dspre aceste aspecte. Nu ti se pare ca oamenii care sunt ca niste tipre seamana tot mi mult intre ele. Nu reusesc sa disting nimica la ele,

Cristina Cioba spunea...

@Andra T- ai dreptate, poate "urasc"e cam drastic.

Cat despre comentariu, ai mare dreptate... "Nimeni nu sta in calea ta, in afara de tine". Desigur, mai sunt si oamenii aceia care iti spun ca nu poti, doar pt.ca ei n-au putut. Oare de ce? Au vreo satisfactie?

Te imbratisez cu drag!

Cristina Cioba spunea...

@Sunshine- Ba da, seamana uneori si leit. E trist. Sa vrei sa fii altcineva e ca si cum ti-ai bate joc de persoana ta.

Te pup si ma bucur enorm ca scrii iar, acum in varianta "2 in 1"!