luni, 4 februarie 2013

Luna Ianuarie

Luna Ianuarie s-a terminat. Tic tac, am intrat acusica in Februarie.

Uitandu-ma la lista pe care am facut-o la finele lui 2012, tin sa fac un update cu ce am reusit sa fac deja din acea lista, sau macar sa vad ce am reusit sa fac in general.

- A fost super bine la examene, notele cu siguranta vor fi uriase (la noi dureaza 3 saptamani pana acestea sunt corectate)
- Am slabit 1 kilogram si vreo 200 de grame din cele 7 care doresc sa le mai pierd.
- Am vazut 9 filme si am citit 3 carti (vreo 8 daca se pun si cele de scoala)
-Nu mi-am intins parul
-Mi-am achizitionat toate materialele necesare pentru ca asta sa fie un semestru prosper la universitate.
-M-am decis unde doresc sa plec cu Erasmus tot anul viitor.
-Nu (prea)am mancat dupa 6- desigur, am mai dat-o si in bara...
-Am mers la sala aproape zilnic

Asa ca Februarie, be good...

Niciun comentariu: