joi, 4 februarie 2010

Leapşa şi premiul.

Am primit un premiu pentru blog, de la scumpa mea Andra. (jurnal-de-soprană.blogspot.com). Merci din suflet!



Iar tot de la ea, am furat o leapşa. Urmatoarea:
1.Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?
De obicei, semne de carte. Majoritatea cărţilor mi le cumpăr online, deci primesc cadou semne.

2.Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă “da” care a fost aceasta?
Mi`am facut eu cadou de Crăciun 2 cărţi: Jurnalul erotic al unei adolescente de 16 ani de Melissa P. şi De ce iubim femeile de Mircea Cărtărescu.


3. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă “da” care ar fi fost aceasta?
Da. Mereu mă gândesc la acestă variantă, datorită faptului că am inspiraţie şi am primit multe laude la ceea ce scriu.


4.Ce credeţi despre colecţiile de carte de la noi?
Mi se par foarte interesante, de exemplu colecţia aceea cu multe cărţi colorate, scrise foarte adolescentin, aşa, tinereşti, foarte reuşite, dar sunt EXTREM de scumpe.

5.Care este cartea preferată?
Cred că pe primul loc rămâne P.S-I love you.

6.Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?
Da, de exemplu Invitaţie la vals-Mihail Drumeş am recitit`o de vreo 3 ori. Cărţile sunt ca piesele de teatru. Cu cât citeşti mai mult, cu atât înţelegi mai profund.

7.Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?
Nu ştiu, aşa cum a zis şi Andra, probabil m`aş simţi umilă.

8.Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?
Da, cu mama, prietenul.

9.Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
De cele mai multe ori, titlul.

10.Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?
Mai trebuie sa menţionez că urăsc listele acestea primite de la scoală ?


11.Care este locul preferat pentru lectură?
Natură, tren, autobuz, locuri liniştite.

12.Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
Prefer liniştea, dar şi muzica ambientală e ok.

13.Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
Nu, pentru că obosesc ochii, iar pozitia e incomodă.

14.Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
Dacă nu îmi permit pe moment cartea, atunci e ok să împrumut, dar prefer biblioteca mea.

15.O carte este pentru mine… Cum aţi descrie o carte?
De fiecare dată altă lume, altă viaţă practic, ca o piesă de teatru, realizez scenarii, decoruri, în propria minte.

Niciun comentariu: