duminică, 28 februarie 2010

Stop


Regula numărul unu: Nu crede niciodată în basme. Basmele nu există. Asta e clar. Nu există excepţii. Niciuna! Oricât de vis ar părea totul.


Regula numărul doi: Nu pune niciodată întrebări ale căror răspunsuri nu eşti pregătit să le auzi.


Regula numărul trei: Cea mai importantă persoană pentru tine esti chiar TU. MEREU. Nici aici nu există exceptii.


Regula numărul patru: Timpul nu aşteaptă pe nimeni. Nici măcar pe tine.


Nu poţi să ai încredere în nimeni fără să te întrebi cât o să pierzi din asta. Fiecare palmă o primeşti de zece ori odată. Dracu ştie, poate undeva în viaţa asta trebuia să fac dreapta, iar eu am făcut stânga. Cea mai cumplită din ipoteze. Nu mai vreau să apese nimeni pe pedala de acceleraţie atunci când trăiesc. Faptele, nu vorbele te fac să fii mare.Atât mai ştiu,că în stomacul meu nişte davaişti aşteaptă o doză. Marea te spală, dar dacă continui aşa, nu te mai spală nici dracu!Viaţa e altceva decât o visam, mai ales pentru că şi noi suntem altfel decât ne credeam. Eu le numesc vicii....Taie din amintiri, taie din vorbe şi mai ales din tine. Taie din ceea ce vrei sa devii şi mai ales din ceea ce îţi doreşti să fii. Taie totul.Liniştea nu aduce nimic. Sunt bine, fericită chiar dacă mă trezesc cu un gust amar în fiecare dimineaţă.Dar zâmbesc ştii, mereu zâmbesc. Dar să nu uiţi că a meritat, copile.

*cigarettes and lies.

Niciun comentariu: