joi, 8 aprilie 2010

Prostia pe bloguri

Cred că am mai spus, dar o repet. Blogul acesta e un mod de refulare, să-i zic aşa, personală. Aşa că persoanele cărora nu le place blogul acesta, sunt libere să dea x, sau nici să nu intre. Ok? Persoanele care fac pe deşteptele în sondajul din dreapta, sunt de doi bani. Aşa că deşi mă repet, o să mai spun odata, nu oblig pe nimeni să mă citească. Trecând peste fazele cu sondajul, am primit în jur de 5 comentarii pline de invidie, pentru că altceva e clar că nu poate fi. Cum poţi fi invidioasă pe o persoană care nici măcar nu o cunoşti? 
 Concluzia? Faptele mele, sunt acţiunile faptelor celor din jur. Aşa că nu aş vrea să fiu nevoită să îmi scot ghearele, nu cred că merita sau că are rost. Nu vreau să ajung să-mi privatizez profilul, şi să fiu citită doar cu invitaţii. Hold your horses, girls.
 
LATER UPDATE:
 Am primit premiul Sunshine award, de la Balaurita. Regulile sunt următoarele:
 1. să postezi premiul.
 2.să specifici de la cine este oferit.
 3.să îl dăruieşti mai departe la 12 prieteni.
 să vedem. premiul merge la: căsătorita, Andra, Iustinel, Corina, Gladiola, Cosmina, Bag ladies, Mădălin Guruianu, omuleţului care visează în verde, Păpădiei şi Realbadpitzi
4.să le dai de ştire printr-un comentariu pe blogul fiecăruia.
5. să menţionezi 10 lucruri care iţi plac.
 well...soarele, dimineţile, iubirea, săruturile lungi, cafeaua cu lapte, nopţile albe, filmele bune, să alerg, să râd, să cânt, să joc teatru...VIAŢA...într-un cuvânt...

7 comentarii:

Alexandra spunea...

nu suport persoanele invidioase si care te critica pentru parerea ta, doar de dragul de a critica...fiecare are dreptal la propria opinie fie ca e buna, fie ca este rea...ideea e ca persoana respectiva crede in acea parere...dar ce stim noi sa facem cel mai bine? sa criticam...pentru ca atunci cand nu avem mare lucru de spus e mult mai simplu si mai usor sa criticam...mnah, oamenii adica...by the way...vacanta placuta in continuare:*

realbadpisy spunea...

oo da stiu cum e..despre mine sau facut articole intregi...

Andra Dan spunea...

Da lasa oamenii sa zica ce stiu, pe unii doar atat ii duce mintea si inima. Nu te enerva tu in zadar, ca oricum se chinuie destul Dumnezeu cu ei.

Alexandra spunea...

done...te-am adaugat in lista blogurilor pe care le citesc:p
imi place blogul tau asa ca am sa revin cu mare drag...by the way...cum blogul tau l-am gasit abia dupa ce am facut postarea cu premiul...ti-l ofer si tie:*:*:*

Blindius spunea...

Oricum,ca neutru îţi spun că e foarte greu să citeşti pe fondul acela culoarea roz.Cel puţin pentru mine,că sunt Blind :))

Blindius spunea...

Îţi mulţumesc pentru laude şi răspunsul meu e pozitiv,mi-ar face plăcere să te am în blogroll.
Şi se vede mult mai bine acum,e chiar frumos.Felicitări!

realbadpisy spunea...

sar'mana de prem iu pwp