duminică, 16 mai 2010

Nimic nu mai e la fel. Îmi vine să urlu. Acum nu ştiu nici cum să fac să respir. Încerc să respir. Să trag aer. Să uit. Vreau să uit, te rog...Vreau să uit... Vreau să ţin capul sus şi odată în viaţa mea să accept adevărul fără să încerc să-l schimb. Alcoolul nu mă face să uit. Nici nu am nevoie. Nu vreau să mai aud de nimeni şi de nimic.
  
 Defapt...blogul ăsta, fară tine, fără anumite sentimente nici nu mai are rost.... o bună bucată de timp vreau să iau pauza de la blog...sau cel puţin până n-o să mă mai doară că scriu. Acum mă doare. Mă doare atât de tare încât ar trezi şi praful din morţi... O să fie bine. O să fie bine. Trebuie să fie bine, pentru că EU REFUZ SĂ MAI SIMT!!!


 R-E-F-U-Z!

Şi...încă un pahar pentru tot ce-ai dat cu piciorul... Vin roşu. O să mă îmbolnăvesc. Şi nici măcar nu-mi mai pasă.

 Asta a fost tot.

4 comentarii:

Anonim spunea...

pfff..sper sa-ti revii cat mai repede
>:D<

Alexandra spunea...

e greu si doare si din pacate raman si niste cicatrici destul de adanci care dureaza putin pana dispar de tot...dar tu esti puternica si cu timpul ai sa treci peste, ai sa uiti si ai sa redevii cea vesele si vioaie pentru ca poti si pentru ca esti puternica...oricum eu imi mentin ideea si anume sa nu te lasi de scris...poate te va ajuta sa te descarci! >:D<

realbadpisy spunea...

hmmm cred ca ai nevoie de niste terapie..te astepta la mine pe id-ul alinutza86_2003 ..nu intazia...caci doar prima sedinta e moka :D :D

Anonim spunea...

abia acum am ajuns si la tine... ce s-a intamplat? te pot ajuta cumva? scrie-mi pe mail sau pe mess, daca simti nevoia... adresa o gasesti la mine pe blog. oricum, capul sus! nimic nu e vesnic...