marți, 1 iunie 2010

Brittany Murphy

Brittany Murphy, s-a născut în Atlanta, Georgia, pe 10 noiembrie 1977.A primit primul rol la Hollywood când avea 14 ani, jucând ca Brenda Drexell în serialul Drexells s class. După accea a interpretat-o pe Molly Morgan în episodul Almost Home din  The Torlkesons. Murphy a apărut ca oaspete în mai multe seriale de televiziune, incluzând  Parker Lewis Can T Lose, Blossom şi Frasier. 
Murphy a jucat în multe filme, incluzând Clueless (1995);Girl, interrupted (1999); (1999); Drop dead gorgeous, Don t say a word (2001); adaptarea televizată a romanului  The devils aritmetic (2001);  (2002) şi  Uptown girls  (2003), precum şi în filme mai puţin cunoscute, ca  Spun (2002). În 2004, a apărut în comedia romantică Little black book şi în filmul apreciat de critici Sin City (2005). A avut două roluri în filmele Sidewalks of New York (2001) şi The groomsmen(2006).  În 2009, a făcut parte din distribuţia filmului Life time, tribute în postura de actor principal, interpretând rolul lui Cilla. Era planificată apariţia ei în filmul lui  Sylvester Stallone, The expendables,  care va fi lansat în 2010.
Murphy dubla şi vocea unor personaje ca Luanne Platter din sitcomul animat King of the hill de la crearea acestuia în 1997. A fost şi vocea pinguinului Gloria din filmul de animaţie  Happy feet 
Ultimul film jucat de Murphy înainte de deces a fost drama/thriller  Abandoned, în iunie 2009. Lansarea filmului este programată în 2010. Mama lui Brittany este supravieţuitoare a cancerului la sân, lucru ce a avut un impact puternic asupra personalitãţii tinerei actriţei, una dintre replicile ei favorite fiind ,,Acasã este acolo unde se aflã mama''. Recunoscutã pentru talentul deosebit în interpretarea rolurilor de persoanã instabilã psihic sau de adolescentã cu tulburãri şi probleme, Brittany Murphy şi-a uimit în repetate rânduri publicul prin mãiestria cu care îşi construieşte personajele şi rãmâne o personalitate remarcabilã a cinematografiei. Brittany Murphy a încetat din viaţă pe 20 decembrie 2009, în urma unui stop cardiac, în locuinţa sa din Los Angeles.

 Bun, asta este doar o parte din biografia ei, ce vroiam eu să vă spun defapt este că aseară am revăzut filmul Don't say a word, realizat în 2001, în care Brittany a jucat alături de Michael Douglas. În filmul acesta a jucat rolul unei fete instabile psihic, un rol care m-a lăsat impresionată. Nu pot vedea pe altcineva în rolul acela în afară de ea. Mi-au dat lacrimile în repetate rânduri, a construit rolul incredibil, se vedea pe faţa ei că simte tot din ce joacă, e extraordinară. Nu, nu e extraordinară. Am spus extraordinară pentru că nu există încă cuvânt pentru talentul ei... Are în spate zeci de filme şi apariţii.. Din păcate, ne-a părăsit prea repede...Am o admiraţie nemărginită pentru femeia asta, pentru actriţa asta. Cu faţa ei de înger... 

Rest in peace, Brittany!
 PS-am găsit poze din filmul Don t say a word, le ataşez mai jos. Să vă uitaţi la film, neapărat...

PS 2- Repet, am o admiraţie nemărginită faţă de ceea ce a făcut femeia asta, nu accept comentarii urâte, sau cu atât mai puţin că a fost o drogată. Pentru că nu este aşa..

4 comentarii:

realbadpisy spunea...

si mie imi place actrita!!

Blindius spunea...

Până să fie decedată nici nu am auzit de ea,cu toate c-am văzut ceva filme.La fel şi cu Heath Ledger,sau cum se numea...nu o să rămână ca actori determinanţi pentru cinematografie...dar,DAR,gusturile nu se discută.

Blindius spunea...

Revin,poţi să-mi răspunzi la tine pe blog,comentariile offtopic de la mine,le şterg.Nu sunt mediocru,astfel de gusturi nu se pot discuta,din moment ce variază preferenţile pe gen de film.Jesus! Şi nu mă face mediocru în momentele tale de supărare sau nu ştiu ce,una la mână fiindcă nu poţi caracteriza aşa un om cu care nu ai discutat destul,şi a doua,fiindcă nu eşti în măsură să dai astfel de verdicte.Cel puţin nu acum.DACĂ ÎMI PLĂCEAU FILMELE INDIENE,ATUNCI DA,PUTEAI SĂ ZICI,AVEAI TOT DREPTUL.

Cristina Cioba spunea...

actually, Blindius, am spus clar că nu voi accepta niciun comentariu aiurea, pentru că e o actriţă extraordinară. îmi cer scuze, poate am procedat kind of aiurea, asta este.