vineri, 3 decembrie 2010

Decembrie drag,

Bine ai venit, Decembrie.
 Cu prima ta ninsoare, de care mă bucur la fel ca şi în fiecare an. Sunt mai veselă, mai fericită, chiar dacă afară e frig şi trebuie să-mi înfăşor fel şi fel de fulare colorate la gât şi să-mi pun mănuşile de catifea. Chiar dacă anul acesta m-am bucurat singură de prima ta ninsoare.

 La mine nu s-au pierdut tradiţiile, mă bucur la fel de mult de brad, de oameni, de ninsoare, de ziua mea. Doar că, iartă-mă, Decembrie, că anul ăsta nu sunt la fel de entuziastă ca anul trecut când eram fericită. Nu mă înţelege greşit, şi anul ăsta sunt fericită, doar că viaţa se schimbă, la fel cum m-am schimbat şi eu...

Uite,  mâine şi poimâine am examenul Cambridge şi sunt mai încrezătoare ca niciodată. Nu mi-e frică, pentru că ştiu că am muncit pentru asta (chiar dacă nu atât de mult pe cât aş putea eu de fapt) şi o să fie bine.

Şi mai ştiu şi că nu o să las pe nimeni să-mi strice frumuseţea  lunii ăsteia. Exact aşa cum o să fie ea.

Iar anul asta o să-mi propun idealuri mai măreţe decât mi-am propus la Revelionul trecut...pe care o să le şi îndeplinesc...

 Disney Anastasia-Once Upon A December
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse




Niciun comentariu: