sâmbătă, 26 februarie 2011

Finalul a celor 4 ani....(aproape,,,)


8 comentarii:

fashion doctor spunea...

foarte draguta!!frumoase poze.te pup,draga mea

Felicia spunea...

Ce frumoasa esti in poza a3-a ! te pup

morphine spunea...

poti sa mergi la medicina fara sa fi fost la profilul de biologie-chimie.oricum nu te ajuta cu mult:))

Sugar Queen spunea...

Iar eu încă mă chinui cu fizica, chimia şi matematica şi mi-aş fi dorit din tot sufletul meu să fi fost la un profil de filo... M-am chinuit degeaba 4 ani, fără rost şi fără plăcere.
Ce ciudată-i viaţa, nu?!

Cristina Cioba spunea...

@modniza-multuemsc mult!

Cristina Cioba spunea...

@felicia-multumesc mult!

Cristina Cioba spunea...

@morphine-da, poti, cu pregatiri peste pregatiri de care eu nu am avut timp anul asta:)

Cristina Cioba spunea...

@sugar-nu e ciudata...e doar curva:))