vineri, 25 februarie 2011

Să nu mai existe...

Adia ne roagă să scriem despre lucrurile care ne-am dori să nu existe. Sunt convinsă că toți suntem tentați să scriem că dezamăgirile ne-am dori să nu existe. Eu nu. Fără dezamăgiri nu aș fi realizat nimic până în ziua de azi. Însă mi-ar placea totuși să nu existe următoarele lucruri:

1.Prostia. Seriously now, o vedem parcă prea latot pasu. Pițipoance cărora nu li se vede fața de fond de ten și ruj roz la 9 dimineața. Cocalari care vin cu texte gen Ce faci pisi? Dă-mi un bip că nu-mi găsesc telefonul. Oameni care se simt atât de deștepți și frumoși încât în permanență îi jignesc pe ceilalți din motive știute doar de..ei. D-ăia de-și plâng de milă toaaaată ziulica dar n-ar face nimic să schimbe ceva. Oameni care în permanență au ceva de comentat/modificat/au mereu o idee mai bună decât aia care s-a pus deja în practică. Și exemplele pot continua...gârlă. Nici nu-i mai menționez p-ăia care nu-s în stare să lege 3 cuvinte fără 8 greșeli gramaticale. De scris nici nu mai zic. Mă opresc aici, că mi se face scârbă.

2. Prostul-gust. Uite așa că m-am săturat eu de colanți purtați cu bluze cu vedere la buric și ciocate gri. Că m-am săturat de rujul roz aprins la 8 dimineața, sleit pe tot botu. Că m-am săturat (tot io) de lanțurile cât lanțu de la câine de haur. Să mai pun și mașinile luate după 3 luni de foame, iar acum estem cul cu toții? De șuncile la vedere să mai zic ceva? Nu, nu am nimic cu oamenii grași, plinuți, etc. Nici măcar eu nu sunt vreun top model (și nici n-aș vrea), dar atunci când ai 100 de kile, te rog frumos nu-ți lua rochie strâmtă fără bretele. Aici deja nu mai ține de fatăăă, eoh mă îmbrac cum vreao eo. Aici ține de hai te rog, nu mă scârbi.

3. Răutățile gratuite. Hai să fim serioși. Dacă te apuci să jignești pe toată lumea cu primele cuvinte care-ți vin l a gură, sau să înjuri, sau să-i faci rău cuiva...ce se întâmplă? Devii mai bun? Mai frumos? Mai deștept? Mai bogat? Sau devii o scârbă retardată și comunistă care în loc să-și vadă de sufletul ei și să se preocupe de propria sa persoană comentează mereu de ceilalți? Eu nu mai am timp de așa ceva.

4. Oamenii care așteaptă în permanență să fie pupați în cur și lingușiți pentru a îi ajuta pe ceilalți. Ăștia chiar mă calcă pe bigudiuri. Ăștia nu înțeleg că eu dacă am nevoie de ceva, decât să pup pe cineva-n fund mai bine obțin prin alte metode mai..ortodoxe.

5. Crizele, isteriile, gelozia inutilă. Pentru că nu pot să suport ideea de ce faci, unde ești, cu cine ești, când vii, la cât ai plecat, mai bei mult, ce ai mâncat, când ai fost la baie?Lasă-mă să-ți zic io astea, că dacă-mi ești simpatic fii sigur că ți le zic fără să mă întrebi tu.

6. Trezitul la 7 dimineața vs. insomnii. Alți  prieteni buni d-ai mei. Păi când adorm la 2-3, cum să mă trezesc la 7 bright and shiny? Păi...e fair play?

7. Ipocrizia-care e iar prietenă cu Pupincurismul. Da, spune-mi nene în față mă fată nu pot să te sufăr, decât să te prefaci că suntem prieteni. Că oricum nu suntem, ai mei sunt puțin și neînlocuibili.

8. Supărăcioșii. Dacă îi spui la glumă că e prost urlă 2 ore că de ce l-ai făcut prost, că el nu-i. Dacă spui o glumă, o ia personal. Dacă îi spui că a intervenit ceva și nu poți să mai ajungi la întâlnire cu el, nu mai vrea să audă de tine. Na, îmi iau jucăriile și plec...

9. Mamele denaturate. Păi iubitele mamii, era și o expresie: Dacă ți-a plăcut să dai din craci, acu leagănă și taci. Așa că după capu meu, deși avortul e o crimă, mai bine faci asta decât să lași un suflet pe la cine știe ce ghenă. Sau mai bine te protejezi, ce zici?

10. Rasismul. Cum mă deștepților să urăști pe cineva că e..negru, spre exemplu?Poate și el te urăște pe tine, na, că ești prea alb pentru gusturile lui.

11. Infractorii. De orice fel, dar în mod special criminalii și violatorii, am io ceva cu ăștia.

12. Bolile incurabile. Motivul cred că e clar.

13. Snobismul.
Voi ce ați vrea să nu existe pe fața Pământului?


sursă poză

7 comentarii:

Pacatoasa spunea...

Cam asta as fi scris si eu. :) Plus. As vrea sa scap de toti barbatii de pe planeta :D

Sugar Queen spunea...

Încearcă trezitul la 6 dimineaţa, deoarece cursurile încep la 7 fix, pentru cine ajunge... şi să mai şi deteşti profilul pe care îl ai în liceu. Greşeala fatală a vieţii mele. Fatală şi imensă.
Cât despre insomnii, am diplomă în aşa ceva.

Şi ştii ce aş mai vrea eu să dispară? Prejudecăţile şi etichetele. Prea judecăm, prea etichetăm.. Şi falsitatea. Să zici de alta că-i curvă şi tu să fii mai rău.(„tu” generalizat, să nu mă înţelegi greşit) Detest tipul ăsta de persoane. Detest persoanele care judecă.
Şi încă un tip... persoanele care ar face orice pentru bani. Sunt mulţi, prea mulţi, sunt înconjurată de aşa ceva. Mă scârbesc. Şi eu sunt al dracului de superficială şi destul de materialistă, dar nu m-aş înjosi în halul ăsta pentru nişte amărâţi de bani.

Bine punctat cu rozul pe buze la 9 dimineaţa. Asta deja ţine de bun gust şi stil, ceea ce nu prea mai există prin România...

Te pup, Cristina.

Cristina Cioba spunea...

@pacatoasa-...nu cred. adica, rau cu rau, dar mai rau fara rau:)))

Cristina Cioba spunea...

@sugar...hai ca nu poate fi asa rau!mai ai putin! si eu abia astept sa scap...

Oana spunea...

Mi-a placut postul asta, suntem pe aceiasi lungime de unda :).

Cristina Cioba spunea...

@oana-multumesc din suflet:)

INTJ spunea...

"Voi ce ați vrea să nu existe pe fața Pământului?" ... simplu: perfectiunea!