miercuri, 2 februarie 2011

Tip of the day (1)


Orice font pe care blogspot-ul/wordpress-ul nu-l au (spre exemplu Script Ms Bold care mie-mi place enorm)- şi vă place vouă mult de tot îl puteţi avea acum pe blog.
Cum? Scrieţi post-ul pe care doriţi să-l aveţi pe blog în Word (eu în 2007, dar sunt convinsă că merge şi într-o alta versiune), îi selectaţi fontul & culoarea, mărimea şi daţi copy/paste în “Scrieţi postare nouă”, iar când veţi publica postarea, va rămâne exact cu fontul dorit de voi.
 Ihi, sper că v-a fost de folos, deşi cred că unii dintre voi ştiaţi asta de multicel. 

Ps- e printre primele dăţi când postez de mai multe ori în aceaşi zi... cred că am prins drag rău de tot de blog!

8 comentarii:

Denisa spunea...

mersi de indiciu, nu stiam :*:">

Cristina Cioba spunea...

cu plăcere, Denisa! bine ai enit la mine pe blog!

Denisa spunea...

te'am adaugat :*

Cristina Cioba spunea...

gata, si eu!:)

Alexandra spunea...

ehh eu nu stiam:p
ms de pont

Cristina Cioba spunea...

alexandra, cu plăcere drăguţă!

Andreea spunea...

hehe super utila postarea! uite ca imi daduse prin cap asa ceva candva,dar am zis ca nu functioneaza.Pup!

Cristina Cioba spunea...

andreea-cu placere, draguta!