marți, 8 martie 2011

Hai să ne plângem că așa ni șadi ghini-ironic

Ca tot românu e o adevărată plăcere să te plângi puțin, să fii in ză pain, că deh, de ce dracu să nu te plângi în loc să pui mâna să faci ceva?

Cazul 1. Eșecuri profesionale și/sau casnice    sau curățenia de s-ar face singură, Dorule...

  • Mi s-a spart o vază. Ce fac? Păi o sun pe prietena cea mai bună să mă plâng. E mai firesc așa în loc să adun cioburile și să le arunc la gunoi. Lasă-le acolo, poate se reîntregesc. 
  • Mi s-a stricat aspiratoru. Mamă, mamă, câta drama. Mă pun jos lângă el și bocesc, în loc să vad ce-i de făcut cu el.
  • E mizerie în casă și eu stau și mă plââââng că mi-e lene să fac curat. De ce să nu mă plâng puțin în speranța că poate mopu dă singur, aspiratoru și el, prafu se șterge, așa, ca la fenomene stranii pe discovery vineri de la 22.
  • Să nu mai pomenesc când am un șef de căcat. Îl înjur de toți mo...vii și răniții la toți prietenii, neamurile, cunoștințele, amicii, vecinii, prietenii de mess, prietenii de cafea, prietenii de sală, prietenii de fast food, prietenii de băut, prietenii de shopping, soție, soț, etc. da când vine zic săru-mâna șefu/a ce tricou drăguț aveți. Asta cu șeful e valabilă și la categoria prieteni, colegi, cunoștințe
Cazul 2. Eșecuri amoroase.  sau ce dramă trăiesc io, m-a părăsit 

  • M-a părăsit nenorocitul, nu pot să trăiesc fără el, mor. Păi mori, dă-te... că meriți. În loc să-ți bați capu cu niște coafoare și țoale noi tu bocește-l de parcă a murit. Bravo. 
  • M-a înșelat, da-l iubiii tare și nu pot să-l părăsesc. Mi-ar fi milă de tine, da până una alta mi-e scârbă. Era și o vorbă pe care am zis-o eu odată aici : Dacă un om te înșeala o dată, să-i fie rușine. Dacă te înșeala și a doua oară, SĂ-ȚI FIE rușine. 
  • Tot pe principul mamă, cât sufăr avem: M-am îndrăgostit, da nu se uită la mine, și eu stau ca un cățel după el. Na, să fim serioși, toți am pățit-o, în special la vârstele mici, da asta înseamnă oare că merită respectivul/a, sau că tre să-i tragi un șut în f... partea dorsală (la figurat, fiți civilizați ) și să-ți vezi de drum?

Cazul 3. Școală, facultate, job sau cum mi-e lene să învăț

  • Am luat 2 și 3 la nu știu ce. Aha mă, păi bine și ce făceai aseară în loc să citești nițel? Aaaaa, te uitai la tv? Bravo mă.
  • Nu mai pot să suport școala. Fă mă școala vieții, e mișto tare!
  • Mi-e lene să învăț. Asta e ok, trecem toți prin ea, numa eu și sfântu BAC o știm. Numa că...nu merge așa...
Cazul 4. Habar n-am cum să refuz oamenii 

  • Problema: Mereu zic da, orice aș fi rugat/ă. Mereu mi-e rușine să refuz, chiar dacă nu aș vrea, nu pot, n-am chef. Rezolvare?Păi ia zi măcar o data NU, să vezi ce-o să-ți placă. ÎHI!
Cazul 5. Lene acută sau aș mânca da nu prea, aș lua o pastilă da nu prea. 
  • Mi-e foame de mor, da bucătăria e departe. Atunci asta e amigo, facem foamea. 
  • Aș lua o pastilă că mă doare capul de mor. Păi bine bă, și de ce nu iei? A...păi să mă duc până în camera cealaltă?No mă..atunci ...lasă-l să facă poc.

    Cazul 5. Vai ce m-am făcut cât o vacă.
    • M-am îngrășat, nu mă mai încape nicio haină, nu mai intru imediat pe ușă. A, da? Și da, mănânc cam mult. Păi stai așa fată, până faci 120 de kile. 
    Voi de obicei de ce vă plângeți?Preferați să vă plângeți sau să treceți direct la...rezolvat? 

    12 comentarii:

    iri spunea...

    mie cel mai des mi se intampla sa ma plang non stop de ceva si dupa sa vad cat de usor era defapt.

    in principal ma plang ca nu am timp sau daca am timp, mi-e o lene de mor sa fac diverse chestii. dar daca ma apuc, merge totul lejer.

    si ma plang ca imi doresc mereu dulciuri, dar aici fac ceva: ori beau apa sa uit, ori imi fac ceva bun:))

    Felicia spunea...

    Eu ma plang de cei din jurul meu sau ca lucrurile nu ies asa cum vreau eu.
    Oricum bun articolul...

    Oana spunea...

    Buna,
    Te urmaresc cu numele oanaT, de asemenea te-am adaugat in lista mea de blogg, as aprecia daca m-ai include si tu.
    http://hainutzeleoanei.blogspot.com/

    Multumesc.

    Cristina Cioba spunea...

    @iri-cunosc, cunosc:))

    Cristina Cioba spunea...

    @multumesc mult felicia!

    Cristina Cioba spunea...

    @oana-o sa dau o tura pe la tine iar apoi discutam

    pupici!

    Cristina Cioba spunea...
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.
    Anonim spunea...

    @miss s-super tare postul, am ras q lacrimi:))

    nu ma cunosti...asa k n`are rost sa ma semnez

    anca r spunea...

    tot eu, anca, iti spun k e bestial postul asta, esti f haioasa!

    Cristina Cioba spunea...

    @anonim-merci!

    Cristina Cioba spunea...

    @anca-saru mna!

    Lillee spunea...

    Postarea chiar este misto.
    Cat despre intrebarea de la final, nu prea imi sta in fire sa ma plang dar nici nu stiu daca trec imediat la rezolvari. Cert este ca ma fatuiesc singura in sinea mea, ce rost are sa-i impovarez si pe altii?