duminică, 6 martie 2011

Știi de ce ești în stare?

Te-ai gândit măcar o dată, poate chiar azi, că duci o viață urâtă?Că ești nefericit?Că nu ai de ce să zâmbești?Că zilele tale sunt serbede și că... nu ȘTII ce să faci... MAI DEPARTE? Te-ai gândit că ai fost de atâtea ori dezamăgit și de atâtea ori ai dat cu capul de sus?

De câte ori ai auzit că nu poți, nu ai cum, e imposibil?Și de câte ori ai renunțat la ceva din cauza asta? Ai renunțat vreodată?

ÎN MOD SIGUR DA.

...Dar te-ai gândit și că... viața e frumoasă? Adi ne arată că se poate. Un băiat tânăr, frumos și deștept. Rezervați-vă 5 minute să zâmbiți:



Pe fundal cu niște luminițe și 2 melodii frumoase, Adi mi-a smuls un zâmbet și două lacrimi. Bravo!

8 comentarii:

Felicia spunea...

Si eu am momente cand stau si ma plang de tot din jurul meu. De ce ala de langa mine are mai mult noroc decat mine? Daca fiecare persoana ce rade e chiar fericita sau e doar o masca? Cand toate astea se vor termina si voi fii si eu intr-un final fericita, linistita? Dar lupta asta cu viata, nu se va termina niciodata, mereu ma voi lupta cu cel de langa mine sau chiar cu mine. Dar stiu ca o sa-mi revin, ca o sa ma ridic iar si voi lupta din nou.
Depinde de fiecare ..... Viata asa e, cu bune, cu rele ....."In viata este necesar daca vrem sa ne atingem scopul , sa urmarim o singura linie , lasand la dreapta si la stanga ei o multime de lucruri." (Arthur Schopenhauer)

Felicia spunea...

Dar cu siguranta nu voi renunta la ea(la viata) ......:)))

Cristina Cioba spunea...

@felicia-si eu la fel patesc, insa ma gandesc intr-una ca sunt speciala, ca am norocul meu si ca sunt o persoana foarte norocoasa, si nu am eu treaba cu norocul altora, eu trebuie sa mi-l fac pe al meu, propriu!

super citat!
te pup, felicia si-ti multumesc ca-mi urmaresti blogul!de unde esti?

Anonim spunea...

bestial fimulet, le alegi bine miss soare!

emy

Felicia spunea...

@Miss Soare

Sunt din prea "frumosul" Bucuresti :))) si imi face placere sa citesc ce scrii...

Cristina Cioba spunea...

@anonim-merci mult!

Cristina Cioba spunea...

@felicia-super, si eu acolo ajung in octombrie, la facultate!

Anonim spunea...

how to unlock iphone 4
unlock iphone 4

unlock iphone 4 how to unlock iphone 4 unlock iphone 4 how to unlock iphone 4
_________________
unlock iphone 4 [url=http://unlockiphone421.com]unlock iphone 4[/url] how to unlock iphone 4 unlock iphone 4