marți, 16 august 2011

Lucrurile cu adevărat importante (I)

De azi încep o nouă serie de postari și implicit un nou tag la postări. (Cu sunete și aplauze și d-alea de mai vreți voi)...LUCRURILE CU ADEVĂRAT IMPORTANTE-N VIAȚĂ

Știu că toți vreți să vă găsiți o persoană cu care aveți ce vorbi. Și poți găsi astfel de persoane...cam pe oriunde.Știu că uneori e dificil, dar poți găsi persoane cu care să vorbești într-una. Ei bine, eu apreciez la persoana cu care pot să vorbesc...să pot să și tac. Să stăm să ne uităm unul în ochii ceiluilalt ...pe silent.

 E important pentru mine.Și l-am găsit.

Un comentariu:

An spunea...

Si eu l-am gasit <3
Si stiu ca aceasta persoana imi urmareste fiecre pas si va fi acolo sa ma ridice cand o sa fie sa cad <3(si la propriu si la figurat- ma impiedic destul de des)