vineri, 4 noiembrie 2011

El batran, ea tinerica

Intotdeauna m-am intrebat ce satisfactii poti avea intr-o relatie in care bunicul iubitul tau e cu 30 de ani mai batran. Asta ma face vrand nevrand s-ajung la bancul ala in care in momentul in care un cuplu implineste 25 de ani de casatorie si in acelasi timp 60 de ani de viata, ca premiu pentru fidelitatea lor, Zana buna se ofera sa le implineasca cate-o dorinta. Batrana spune ca doreste o calatorie in jurul lumii cu sotul ei, si pac, biletele de avion apar. Batranul zice ca si-ar dori o sotie cu 30 de ani mai tanara, si pac, Zana il face de 90 de ani. Morala-i ca or fi barbatii niste nenorociti, da'zanele-s femei..

Acum lasand gluma la o parte, chiar ma intreb de ce o femeie tanara si frumoasa si-ar dori un barbat care-ar putea sa-i fie tata, sau, si mai rau, bunic!

Inteleg, in pare parte din ele "Interesul poarta fesul", portofelul e gros, si atunci raspunsul la intrebare e aici. Dar...? Cand nu e vorba de bani? E vorba de iubire?

Toata lumea a judecat relatia lui Irinel Columbeanu si a Monicai. Cu totii ne-am intrebat pe rand de ce un barbat bogat si...relativ inteligent ca el ar alege-o pe urata si proasta aia? Frumusetea ei e relativa, voi poate-o vedeti frumoasa, dar prostia nu e discutabila, e gramada, saracuta. De iubit, la cat e de proasta, l-o fi iubit. Pacat ca banii nu a reusit sa ii ia.

Credeti ca poate exista iubire intre-o femeie de..20 de ani si un barbat de 45-50? Sau mai bine zis: Conteaza varsta, intr-o relatie amoroasa?

22 de comentarii:

Anonim spunea...

Tocmai ma gandeam la acelasi lucru pentru ca am o amica de 28 intr-o relatie cu un nene de 60+ (nu stiu exact, asa pare). Nu are bani, nici macar divortat inca nu e, bine nu arata, deci nu stiu care e ideea. Eu personal nu vad cum ti-ai putea petrece viata langa un tip care ti-ar putea fi tata, da' pai bunic. Adica pe langa faptul ca atunci cand ea o sa aiba 40 el o sa fie, probabil, mort, diferenta dintre generatii mi se pare drastica si aducatoare de ocupatii si puncte de vedere total diferite. Ce poti face la 28 de ani cu un nene de 60+? Plimbari la apus mana in mana si cam atat...
Pentru mine e ceva complet ciudat si de neimaginat.

morphine spunea...

cand vad tema asta, vad si poza asta: http://nemkutya.com/wp-content/uploads/2011/10/115.jpg

Nu cred ca varsta ar trebui sa conteze, desi in sinea mea, ca si toata lumea, ma holbez cand vad un cuplu de acest gen, si nu pot sa nu ma gandesc ca asta sigur e cu el pt bani!..chiar daca se iubesc,din pacate prejudecatile raman..

INTJ spunea...

varsta nu conteaza ... cand si cat timp iubesti. daca chiar vrei sa intelegi cum si de ce functioneaza (macar pentru un timp) astfel de relatii ... eu te sfatuiesc sa ignori sexul si banii din acea ecuatie ... si sa analizezi restul.

da' fiindca tot ai adus-o in discutie pe Monica ... nu mi-a placut niciodata, nu mi se pare o frumusete, mereu mi-a facut impresia ca-i proasta, etc. ... cu alte cuvinte mi-a fost mai degraba antipatica. toate astea pana am prins emisiunea "cireasa de pe tort" cand, la Delia acasa, ea (si nu gazda) a fost cea care a pus tuturor in farfurii ... si, fara sa-si dea seama, a dezvaluit astfel despre ea cat (probabil, ca n-am vazut) nu cred c-a reusit sa arate-n toate episoadele alea despre "viata ei de zi cu zi". de atunci, chiar daca tot nu-mi place de ea, eu unul o vad cu alti ochi ...

Federova spunea...

Subiectul asta l-am mai vazut azi pe un blog :).

DOPE Beauty spunea...

eu nu cred ca e iubire aici:-j

INTJ spunea...

@morphine - nemkutya.com ... =)) =)) ... multumesc!

nikky spunea...

eeeee sti cum e. mai sunt fetite care cred in mos craciun =)) asa merge bancul...dar pana la urma doar ei stiu ce e in capu lor. :D

Felicia spunea...

Eu am avut experienta de genul asta, acum ceva timp. El avea 38 de ani. La inceput totul a fost ok, dar dupa am realizat, ca el avea mai mult grija de mine decat tata. Sa nu crezi ca-mi dadea bani de mancare sau imi lua posete sau mai stiu eu ce. Problema era ca imi tinea teorie pentru fiecare chestie. Daca ma intrebi, de ce am ales sa am o relatie cu un barbat de 38 ani? since habar nu am....

INTJ spunea...

@Felicia - astfel, pe langa partea care cum zici a fost "ok" si pe langa ce ai invatat din teoriile primite ... ai invatat si ca nu-i ok sa tii cuiva teorii din orice nimic ... chestie care, ca viitoare mama, iti va fi imo foarte utile. daca te gandesti bine, ai avut mult de castigat din aceasta experienta ... pe care acum, normal/logic, n-ai mai repeta-o (voit) fie si numai fiindca o ai deja (experienta). after all is said and done, in the end, you win. :)

Emme spunea...

Buna.

Am observat ca nu mai apar in lista ta.

Asa ca am fost nevoita sa te scot si eu.

Daca doresti o noua colaborare contacteaza-ma pe blog.

Multumesc!

O zi buna.

Felicia spunea...

@INTJ
Nu am 14 ani, daca asta crezi. Am 20 de ani. Cel mai mult ma deranja, ca facea comparatie, dintre genertia din ziua de azi, din care fac parte si eu, si generatia lui....Nu regret relatia....

INTJ spunea...

@Felicia - eu nu te-am criticat si nu te-am judecat ... ma fac vinovat doar de faptul ca m-am folosit de exemplul tau pentru a demonstra ca (d.p.m.d.v.) intr-o astfel de relatie intotdeauna pierde cel mai in varsta (adica si in cazul ea mai in varsta decat el). iar daca tu consideri ca asta e ceva negativ la adresa ta, eu imi cer scuze.

Cristina Cioba spunea...

@myshop9-ai uitat inca ceva: poti sa-i mananci banii!!:))

Cristina Cioba spunea...

@morphine-mi se pare cam scarboasa poza aia:))

Cristina Cioba spunea...

@intj-dar ce a zis, de o vezi cu alti ochi?

Cristina Cioba spunea...

@federova-incerci sa sugerezi ca e plagiat?sau..?

Cristina Cioba spunea...

@clm-sincer nici eu...

Cristina Cioba spunea...

@intj-ce-i aia?:))

Cristina Cioba spunea...

@nikky-true, true:P

Cristina Cioba spunea...

@felicia-nu te-a atras faptul ca era mai ...matur?:)

Cristina Cioba spunea...

@intj&felicia-nu ma bag in discutiile voastre:P

INTJ spunea...

@Miss - nu mai stiu si nici nu conteaza ce-a zis deoarece oricum asta ar fi "ce se vede" (sau "prezinta") ... ce nu se vede, ce-a fost in capul ei atunci, aia conteaza (d.p.m.d.v.). gazda era "prea vedeta" ca sa se demita sa-si serveasca oaspetii? sau, chemi oaspeti la o cina (cat de cat intima, in 4) si ii pui in fata unui bufet suedez? daca altceva nu-i de capul Monicai, cu ocazia asta am aflat ca are macar o anumita parte din cei 7 ani de acasa.

e un site maghiar cu chestii hazlii ... pe care l-am descoperit cu ocazia pozei postate de morphine.