joi, 3 noiembrie 2011

Sinceritatea

Intotdeauna am crezut aproape disperat in faptul ca sinceritatea salveaza lumea. La fel cum am crezut si ca sinceritatea (pe care mi-am imaginat-o aproape involuntar ca o tanti frumoasa cu voce puternica, dar nu pitigaiata), poate descifra toate sensurile lumii, poate face dreptate si nu in ultimul rand, ne poate conduce spre noi insine. 


Am spus mereu ce-am gandit in fata oricui. Mi-am sustinut parerile, argumentele. Asta pana la o anumita varsta. De la o anumita varsta incolo, am inceput sa ma intreb: Merita oare sa spun tot ceea ce gandesc?

 Fiecare are valorile lui, care de altii pot fi considerate hilare, idioate sau mai stiu eu cum. Eu inca spun tot ce gandesc...dar e un sfat pretios: "Niciodata sa nu spui tot ce stii!"

Zilele astea las viata sa curga, nu mai vreau sa mai gandesc asupra ei...

4 comentarii:

ella spunea...

Problema nu e la tine, ci la cei care nu accepta sa le spui adevarul in fata. Din pacate, sunt multi care prefera sa fie mintiti frumos, decat sa accepte realitatea...

Nikky spunea...

nu cred ca exista o persoana in lumea asta care sa suporte fara nici o emotie adevarul crud. sa fim seriosi la un anumit nivel toti vrem sa fim mintiti frumos. se spune ca Ignorance is bliss. asta e in natura noastra de om. mandria noastra....

Cristina Cioba spunea...

@ella-asta este!

Cristina Cioba spunea...

@nikky-:) yep, aia e cea mai buna vorba