luni, 23 iulie 2012

Am ajuns la o concluzie

Eu clar scriu pentru mine. Adica si pentru voi, dar in mare parte sa-mi expun gandurile aici, sa ramina undeva. Jurnalele scrise de mina ocupa mult timp, desi sa va zic drept mi-ar place tare mult sa am un jurnal roz in care sa scriu cu un pix cu puf. Eh, nu despre asta-i vorba azi, deci nu despre asta povestim.


O vreme m-am tot "zbatut"sa zic asa, propunand si acceptand diverse propuneri de link exchange, o vreme am urmarit constant bine stiutul si totodata faimosul "Zelist"ca sa vad pe ce loc mai sunt, bucurandu-ma atunci cind urcam si intristandu-ma oarecum atunci cind coboram pe pozitii. Sigur, ma bucura si acum feedback-ul, care nu mai este atit de puternic ca inainte, dar este, fie pe mail, fie in comentariile voastre, insa nu ca inainte cind scriam doar pentru asta. Nu pun blogul pe privat din motive personale, insa credeti-ma ca as face-o chiar acum, cu mare drag.


Insa, va rog, fara a va supara pe mine, sau Doamne fereste a nu ma mai citi, nu mai accept nicio propunere de link exchange, indiferent despre ce ar fi vorba. Daca imi place un blog, il voi adauga si il voi citi cu toata dragostea, insa daca nu, stiti voi vorba din popor: "Dragoste cu sila nu se poate". Asa ca pe acest considerent am facut curatenie in blogroll si i-am pastrat doar pe cei pe care-i citesc si astept cu sufletul la gura sa scrie cite ceva. Sa stiti ca da, voi din blogroll, aceasta e o invitatie sa-mi incantati ochii mai des!!!!:)


Atit. Pam paaaam. 



5 comentarii:

Ela spunea...

Ma bucur ca inca ma numar printre cele pe care le citesti si sper ca tristetea pe care o simt din randurile de mai sus sa dispara si sa faca loc luminii...

Te pup si mergi inainte!

Cristina Cioba spunea...

@ela- esti si vei ramane:) apreciez ca doar citindu-ma ti-ai dat seama de oarecare tristete...te pup si eu si iti multumesc!

Sunshine spunea...

Ma bucur ca ma numar si eu printre ele. Parerea mea e ca ai luat decizia buna. Go on girl! Sa ne citim cu bine.
PS: Imi place mult noua tema.

Cristina Cioba spunea...

@sunshine- sigur ca esti, frumoaso, ma ungi mereu pe suflet:) multumesc din suflet pt aprecieri! sa ne citim cu drag, te pup!

Anonim spunea...

Mulțumeesc că sunt încă acolo și eu! :)Și sper să-ți regăsești tu un echilibru interior, ca să poți să zâmbești mereu!