marți, 12 martie 2013

Energieeeeee

Am maine test de traduceri la franceza, un eseu de finalizat, un proiect la spaniola de facut, dus de facut, haine de pregatit si exercitii pentru abdomen si brate de facut si m-am gandit ca...scriu pe blog scurt si apoi, desigur, ma apuc! Ca intotdeauna cand ai ceva mai important de facut apare ceva care pe moment pare si mai important, cred ca stim cu totii. Sunt pe o supradoza de energie, ma zdruncin prin casa de 2-3 ore bune fara sa fac nimic concret. Ah, stati, am facut ceva concret: mi-am bagat toate colierele si bratarile intr-o punga pentru sederea acasa. E...concret, nu?

Acum serios, am prea multa energie, doriti sa va donez si voua o bucatica? Sa stiti ca nu am uitat despre postul cu ce e de vizitat la Londra, care banuiesc ca va fi interesant, am detalii despre unde sunt localizate toate atractiile+ preturile acestora. Nu nu nuuuuuuu, nu stiu despre ce sa scriu, in afara de ca in 4 zile ma duc acasica si nu se mai intelege omu'cu mine ca doar la asta imi sta gandul.

Acum, ca a mai trecut aproape un semestru vreau sa-mi fac un sumar al lucrurilor pe care le-am invatat, asa un fel de memento ca pot:


  • Ca vietii nu ii pasa daca ai tu rabdare sau nu. Pe ea nu o intereseaza daca tu vrei tot si vrei ACUM. Dar, pe de alta parte, lucrurile pe care ti le doresti devin reale daca lupti pentru ele. Chiar daca nu acum, ci peste 3 luni, 5 luni, 7 ani... Toate la timpul lor!
  • Ca n-are nicio relevanta daca esti un esec in bucatarie si ca torni prea mult bulion si mancarea se ineaca in sos. Pentru ca data viitoare vei pune exact cantitatea potrivita de bulion! 
  • Ca degeaba astepti rezultate dupa 2 sedinte de sala, vei vedea rezultate dupa 2 luni de "working your ass off"
  • Ca degeaba bati tu din picior, trebuie sa-ti mai julesti si coatele si sa plangi putin (vorba vine, la figurat, ca big girls don't cry)
  • Ca toate se rezolva, dar INCET, si daca le lasi, ca tot veni vorba de batutu'din picior de mai sus, care pare a fi specialitatea mea.
  • Si am mai invatat ceva: daca nu ma duc ACUM sa invat la franceza e tristut.


  • Va puuuuppp, paaaaa

    5 comentarii:

    Ioana spunea...

    Draga Cristina, bon courage cu franceza! (te incerc, ca sa vad daca ai invatat:))

    Cristina Cioba spunea...

    @Ioana-hehehe, merci beaucoup, dar e mai grav de atat, a trebuit sa traduc o gramada:))) dar a mers STRUNA! Pupici!

    Anonim spunea...

    Dau lectii de limba franceza pentru o bucatica de optimism! :)

    Cristina Cioba spunea...

    Imperfectgirl18-iubito, cu franceza ma descurc de minune, da'tot iti dau cat optimism vrei tu! si pupici bonus!:*

    Fata cu Cafea spunea...

    Aveam nevoie in momentul asta sa citesc concluzii de genulor celor pe care le-ai scris tu!! :))
    Succcesss!