vineri, 4 decembrie 2009

Leapsa 5:)

Am "furat"si eu aceasta leapsa pentru ca mi'a placut tare mult:)

1.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să faci ce îţi place,ce ai face?
As mai juca o piesa de teatru.

2.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să iubeşti,pe cine ai iubi?
Aparent zicand...pe EL.

3.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să vorbeşti,ce ai spune?
"O sa'mi fie dor de tine,sa stii..."

4.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să ţipi,de ce ai ţipa?
Pentru eliberare.De ura,de iubire,de fericire,de tristete.

5.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să râzi,de ce ai râde?
Probabil de ceva din cauza caruia am plans odata...

6.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să plângi,de ce ai plânge?
As plange pentru ca mi se refuza dreptul de a ma descarca.

7.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să bei,ce ai bea?
Cola si...crema de whisky?

8.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să alergi,spre ce direcţie ai alerga?
Spre mare:)

9.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să desenezi,ce ai desena?
Un soare,un zambet,un portret

10.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să scrii,ce ai scrie?
Niste randuri pentru cei dragi

11.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să citeşti,ce ai citi?
Recviem pentru un vis.

12.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să furi,ce ai fura?
Niste zambete

13.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să ceri scuze,cui te-ai adresa?
Tatălui meu.

14.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să răneşti,pe cine ai răni?
Nu stiu daca as face asta

15.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să te rogi,ce ai cere?
Sa fiu sanatoasa si fericita

16.Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să dai,ce ai da?
As da oamenilor dragi cate'o bucatica din mine...sa nu uite:)

Niciun comentariu: