joi, 27 mai 2010

-Bună ziua. Vă rog frumos, aş dori şi eu valiza aceea albastră cu nişte floricele albe, de pe raftul de sus. 
 - Bună ziua domnişoară, care mai exact? 
 -Ultimul raft de sus, dreapta. Albastru. Floricele.
- Nu se poate. Nu o puteţi cumpăra.
 -Nu,  nu înţelegeţi, am bani, o plătesc. Deci o pot cumpăra.
 -Puteţi lua valiza neagră, de pe raftul de jos... 
 -Dar eu o doresc pe cea albastră!
-Domnişoară, nu e valiza dvs., nu e drumul dvs., nu e călătoria dvs.Acum nu mai puteţi cumpăra nicio valiză. La revedere
  
  Mă relaxează fundalul meu de pe desktop...muzica... liniştea... Şi totuşi, nimic nu mai e la fel. M-am pierdut undeva pe drum....Sper să mă regăsesc...curând .... Uneori mă satur şi să fiu puternică. Şi atunci îmi vine să plâng. Dar îmi pun masca de om fals, puternic şi nu plâng. Şi uit din nou. Dimineţile dor...

Un comentariu:

realbadpisy spunea...

super imaginea de pe destopul tau...