sâmbătă, 29 mai 2010

Morning sunshine


Veştile bune se ţin lanţ. Mi-e frică să nu cumva să fiu smulsă din fericirea asta Care e absurdă, oarecum. E seacă, aşa. A apărut de nicăieri, încât acum mi-e frică să nu cumva să meargă spre nicăieri. Azi noapte te-am auzit cum mă strigai. M-am ridicat şi nu erai acolo. Am unul din cele mai banale nume de pe faţa pământului, dar când mă strigai tu mi se părea cel mai frumos...
 Ascult 2 melodii pe repeat, mă obsedează... 


şi 2:

Şi din nou, sunt fericită. Şi nimeni şi nimic nu o să mai umbrească asta! 

 PS-Pentru cei care-mi citesc blogul regulat am şi eu un set de întrebări, la care îi rog să-mi răspunda într-un comentariu.
 1. Cum aţi ajuns pe blogul meu?
2. Care este lucrul care vă place cel mai mult din ce scriu?
 3. Cât de regulat îmi citiţi blogul?
 4. Şi de ce îl citiţi?
 Vă mulţumesc frumos!




 LATER EDIT: Am furat şi eu o leapşă care mi-a plăcut. Here we go, iar apoi să o servească cine doreşte. Bufet suedez!

* Dacă eram un anotimp...eram primăvara
* Dacă eram o lună... eram mai
* Dacă eram o zi a saptamanii... eram vineri
* Dacă eram o parte a zilei ....eram dimineaţa
* Dacă eram un animal marin... eram delfin

* Dacă eram un animal de uscat eram...leu
* Dacă eram o virtute eram... cinstea.
* Dacă eram o planetă eram ...Pluto.
* Dacă eram un lichid eram ....vin roşu.
* Dacă eram o piatră eram... smarald.
* Dacă eram un metal eram.... oţel.
* Dacă eram o pasăre ...eram vultur

*Dacă eram o plantă eram ...iris
* Dacă eram o stare a vremii... eram soare.
* Dacă eram un instrument... eram o vioară.
* Dacă eram un sentiment... eram fericirea

* Dacă eram un sunet ...eram sunetul lin al unui izvor.
* Dacă eram un cantec... eram La vie en rose
* Dacă eram un film... eram Legally blonde

* Dacă eram un serial... eram Gossip Girls
* Dacă eram un oras... eram Paris
* Dacă eram un gust... eram dulce amărui
* Dacă eram o aroma... eram cafea cu lapte
* Dacă eram o culoare... eram roşu
* Dacă eram un material... eram saten
* Dacă eram o parte a corpului... eram buze
* Dacă eram un drog... eram heroină
* Dacă eram un accesoriu.... eram medalion

* Dacă eram o expresie a fetei... eram zâmbetul larg
* Dacă eram o materie.... eram istoria teatrului
* Dacă eram un personaj de desene animat.... eram Sandy Bell
* Dacă eram o forma ....eram cub

* Dacă eram un numar... eram 7
* Dacă eram o maşină... eram un new beetle roz

* Dacă eram o haină... eram corset

6 comentarii:

realbadpisy spunea...

pey Cristinel nu mai stiu exact cum ajuns la tine pe blog, dar de cand te-am citi prima oara dupa am revenit mereu, cred ca cam la fiecare post al tau. De ec te citesc? pey esti prea hot ca sa nu te citesc :p

Anonim spunea...

deci sa vedem:am ajuns pe blogul tau cand am intrat pe blogul lui realbadpisy:D Imi place tot:D il citesc cam zilnic,ca n-am ce face la pc..si il citesc pentru ca imi place..adica scrii frumu:*

Blindius spunea...

Am ajuns click-uind follower-şii de pe un blog anume,dar nu mai ţin minte care.Şi aveai culorile f naşpa aşezate pe template.Îmi place când mai dai câte o veste despre teatru.De fiecare dată când intru pe al meu,îl vizitez şi pe al tău şi îl citesc în continuare pentru a afla cât mai multe despre cât mai multe persoane,de la fiecare ai câte ceva de învăţat,ori în acţiunile fiecăruia te poţi regăsi şi aşa poţi împărţi idei,trăiri.

Iustinel spunea...

Helou Sunshine.

1. Intrebare asta nu are rost la mine, avand in vedere ca m-ai "tarat" la tine pe blog, deci :))
2. Ca scrii fara resentimente si abtineri, scrii ce simiti, ce-ti trece prin cap fara sa te gandesti la consecinte.
3. Cam cand apuc :D
4. De ce nu? :)

Simonette spunea...

Şi nimeni şi nimic nu o să mai umbrească asta!

Spui tu

Am spus o si eu si fiecare femeie care are un pic de talent/minte///what ever

Cred ca e placa ideala cand suntem super ranite si incercam sa aratam ca nu mai ne doare . Un fel de carapace :)

Mariana Chirita spunea...

Am ajuns pe blogul tau, total intamplator.

Ai o chestie...asezi cuvintele astfel incat sa sune frumos.

Astazi ti-am descoperit blogul, dar am sa revin... te voi urmari. :D