marți, 15 iunie 2010

Departe......

Nu prea ştiu ce simt. Iar când mă hotărăsc să vorbesc despre starea mea, nu mai pot să o fac, pentru că se schimbă. Am încetat să mă mai caut. M-am pierdut definitiv. Aşa că nu mă mai caut. Trec zilele cu o repeziciune uimitoare, a venit vara, şi eu nu pot să mă bucur de mai nimic... M-am bronzat, pielea mea are o nuanţă ciocolatie şi îmi pune în evidenţă sânii şi ochii... Şi totuşi nu mă pot bucura de vara mea iubită, anotimpul meu preferat...

Nu mă simt rău. Departe de mine gândul asta. Doar că în ultimul timp sunt doar eu cu mine... Şi mă bucur de prezenţa mea. În loc să ies la o bere prefer să zac în pat cu laptopul în braţe, un film bun şi o ceaşcă de cafea cu lapte... Nu aştept nimic, nu cer nimic. Nu mai am aşteptări prea mari de la nimic. Aştept doar...puterea mea înapoi. S-o fi dus odată cu moleşeala asta...Uneori mă uit în oglindă şi nu mă mai recunosc. Mai durează ceva până o să mă cunosc iar. Au fost poate prea multe lucruri în ultimul timp care mi-au blocat mintea şi sufletul... De asta m-am retras aşa, deodată.... Nu mă mai interesează brusc problemele altora. Le-am auzit prea mult, iar pe ale mele doar eu le ştiu. O să-mi revin, dar deocamdată stau şi zac...şi mă gândesc...Departe de orice fel de durere...



 Cu drag,

2 comentarii:

Andra Dan spunea...

Vezi cat tine starea. Ca la mine dupa 2 ani se calcificase si era urat de tot, ramasesem singura cuc pentru ca ma izolasem de lume si nu-mi mai pasa doar de problemele lor,ca inainte. Sa fii isteta sa iesi din stare-cand te simti pregatita, dar sa nu ramai aici prea mult timp ca e pacat de tine. But still, take your time!

Alexandra spunea...

eu tot timpul am fost de parerea ca dupa o relatie care se termina nu tocmai bine, ai nevoie de o perioada in care sa fii doar cu tine, in care sa fii egoista si sa nu stai sa asculti problemele altora...doar ca tre sa ai grija ca perioada asta sa nu dureze foarte mult pentru ca prea multa singuratate nu e tocmai benefica