sâmbătă, 30 martie 2013

Iubi?

Este clar ca sunt o diva. Asta nu tre's-o stabilesc eu nici cu voi nici cu nimeni altcineva. Pentru ca ma trezesc dimineata si aud oglinda urland: ESTI O DIVA! Arat p-e-r-f-e-c-t, ie-te asa, ciufulita (vorba vine, ca eu nu-s ca voi, ametitelor), cu cearcane (vb vine iar, eu n-am cearcane) si ma uit in oglinda si m-as pupa pe botu'meu pe care l-am injectat iar (ce diva ai vazut tu fara botox, hai nu fi cretina).

Dup-aia imi continui dimineata in cel mai fabulos mod posibil: o sun pe pisi sa-i zic sa-mi cumpere o cafea cu vanilie (cum cine-i pisi?Una dintre admiratoarele si servitoarele mele) timp in care fumez vreo 4-5 tigari pana se misca vita asta. Cand vine in sfarsit cu toalele aruncate pe ea de parca-s aruncate de la balcon o invit frumusel afara ca sa nu-mi stric ziua. Degeaba iti injectezi in frunte daca te apuca dracii, ca te apuca aiurea, oricum nu se vede! Si daca am draci si nu stie toata lumea degeaba ii mai am. Ei a dracului. Asa, sa revenim.

Ma duc si-mi admir hainele. Ce fitze cu Chanel si alte d-alea... De cand hau si Buzau' nu se mai poarta ametita aia de Coco. Dragonul Rosu castiga teritorii nebanuite. Unde a facut proasta aia de Coco rochite albe cu falduri si mulate pe fundul meu cu silicon? Ups, asta nu trebuia sa va spun. Sau unde a facut Lubutin ala sau cum s-o scrie sandale pana la glezne acoperite?! U-N-D-E?

Eventual ma plictisesc si de asta. Ce dracului sa mai fac? Deja sunt obosita. Il sun pe iubi. Alo, iubi, ce dracu faci unde esti? La munca? Offffffff, obositoare fiinta. Da, inteleg ca trebuie si eu sa cheltui, da'nu poti totusi sa vii acasa? Cum de ce???? Ca ma plictisesc!! Sa fac curat? Da'de ce ai draga menajera, porc nesimtit? Nu ti-e rusine? Cum, ai de muncit? Chiar nu pricep ce poate fi mai important ca mine, om fara suflet.

Hai ca-i clar ca nu vine tampitu'acasa. Imi stric injectiile de botox daca ma enervez mi se contracta boticu'si nu merita. Ce sa fac? Ia s-o sun pe curva aia urata de Roxana. Oare cum se face oare ca am doar prietene urate? Hm, gata, stiu. Eu sunt cea mai frumoasa. Ce, catelelor, credeti ca-i usor sa fii asa frumix? Nu e!

I-am ordonat curvei de Roxana sa ma scoata la o cafea. Vrea sa ma duc s-o iau cu masina, muritoarea de foame. De cand s-a despartit de burtosu'ala a ramas si mai saraca decat era. Najpa. Pana una alta m-am decis sa-mi mai pun o poza pe Facebook. Care oare? Aaaaa, gata stiu! Aia in care stau pe spate, mi se vad sanii (si un sfarc, sper sa-l observe toti, ca daca nu n-are rost), cu noul ruj rozulet de la Rubi roze cumparat de iubi (el zice ca e cea mai jmk firma), si cu parul pe perna rasfirat (era putin murdar da'ce conteaza?diva-i diva). Ii pun 3 efecte, arat ok. Da'ce citat pun? Ahhhh daaa...era unu'...offf, cum il chema? Palica? Palir? Paler ma, Paler! Asa. Ie-te asta, cu speranta. Ce frumos! Sa curga like-urile.

Ma duc si mi fac machiajul usor de zi (fond de ten, pudra bronzanta, fard negru, creion negru, gene false si rujulet roz-light, de zi), si ies cu Roxana pana diseara la cumparaturi si la o cafea. Povestim despre ce trista e ea, apoi intervin si ii atrag atentia ca bate campii si revin la fericirea mea. Ce fiinta egoista...ma incarca cu prostiile ei. C-a parasit-o burtosu', ca bate vantu naspa, ca a inceput sa cheleasca, etc. Of, ea chiar nu intelege ca eu sunt mai importanta?!?!!?!?!? Nu cred ca mai ies cu ea, ies cu Simona, ea macar tace si se uita indragostita spre mine. Cred c-ar vrea sa fie si ea ca mine, catzeaua...A vrut si ea sa se vopseasca blond pui da'i-a iesit naspa. Hahahaha.

Ajung seara acasa, vine si iubi. Stam in pat imbratisati si ii zic: "Iubi, maine imi dai 100 de euro de o rochie?"


3 comentarii:

Fata cu Cafea spunea...

hahahahaha =))))))))))))))) 2013 bitches! =)))))))

Fata cu Cafea spunea...

Ii dau un forward pe pagina de facebook a blogului :))))

Cristina Cioba spunea...

Thankies!:)