luni, 7 iunie 2010

Eşti pa!


Eşti o curvă de om. Mi-e scârbă de tine acum. Nu credeam niciodată că o să ajung să folosesc vorbele astea despre tine, dar tu mă provoci. Oamenii ca tine tot la curve trag, aşa-i? Ţie să-ţi fie scârbă de tine. Poate de-aia a fost finalul aşa. Din cauza ştim noi cui. Şi dacă citeşti postul ăsta, fă bine şi nu te ataca, că te mai şi pocnesc. Îmi provoci repulsie. Şi milă. Da, nu mi-e milă de mine, ci de TINE. Pentru că deşi m-am ars, eu am ştiut să iubesc. Tu ai ştiut să te agăţi de un trecut. Al tău, şi al unei târfe. Da, târfele la târfe trag.
 Să îndrăznească cineva să mă contrazică. 

Şi o leapşă, preluată de pe un blog, nu mai ştiu exact de unde, aşa că îmi cer scuze pentru nemenţionarea sursei....

 1.Cât de des te enervezi?
Din păcate suficient de des. Prea multe curve de oameni, prea mulţi care întârzie ca nesimţiţii, prea mulţi care nu îşi fac treaba şi te lasă să aştepţi în faţa unui ghişeu (şi nu numai), prea mulţi care au o părere de căcat dar o susţin la nesfârşit, prea mulţi care fac pe deştepţii, care nu îşi văd de treaba lor.
2.Când te enervezi suni pe cineva să te calmeze?
Da, depinde ce m-a enervat şi cum. Dar de obicei da. Să povestesc sau un val de înjurături(mai rar), mă poate calma.
3.Te calmezi repede … sau urli ca nebunul?
Depinde ce s-a întâmplat. În ultimul timp am plâns cam des din cauza nervilor. În schimb nu prea trântesc nimic.
4.Ca metoda de a scăpa de nervi, bătaia este o optiune?
Nu.Chiar nu.

5.Din cauza nervilor ti s-a intamplat să pierzi un prieten?
Da, dar în mod sigur dacă m-am enervat atât de rău respectivul sau respectiva nu-mi era prieten.

2 comentarii:

Andra Dan spunea...

Si eu ma enervez repede.
Iar omul... da-l incolo. Si sa nu regreti nimic, ca ai facut tot ce ai stiut mai bine si ai iubit din tot sufletul,mai mult poate ca nimeni nu poate da. Ce face cu viata lui e alegerea lui, insa iti inteleg atitudinea. Ia o pauza, eu cred ca timpul a luat-o razna pentru tine si toate se intampla prea repede. Ai rabdare cu tine. Si nu te mai uita la cum acopera el golurile. Tu acopera-le cum simti tu. Viata e o curva,oricum o iei. Macar tu fa-o sa fie o curtezana manierata.

Simonette spunea...

http://sfarsitulnueaici.blogspot.com/2010/06/leapsa.html

Tanammmm :P